Vraag

Ik kan geen Travel & Surf pas activeren

• 2 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Goedenavond ik had dit vorige maand ook toen ik in Spanje was. Verblijf momenteel in Frankrijk maar kan geen travel en surf pas activeren.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Claudia,

Wat heerlijk dat je op dit moment in Frankrijk bent! Beetje lekker weer daar? 🆒

Balen dat je weer geen Travel & Surf pas kunt aanschaffen! Heb je destijds nog naar mijn reactie gekeken? Ik had een aantal vragen gesteld om te achterhalen wat er precies aan de hand is en verkeerd gaat. Op die manier kunnen we kijken naar oplossing. Hieronder nog even mijn reactie:

Hoi Claudia,

Welkom op het forum!

Ook op vakantie wil je natuurlijk goed bereikbaar zijn en jouw mooie vakantiekiekjes delen met het thuisfront! Begrijpelijk dat je gewoon een Travel & Surf pas wilt activeren. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie geen blokkades staan. Ook zie ik dat je op dit moment een actieve verbinding hebt met het netwerk in Spanje. Wat gaat er precies mis? Op welke manier probeer je een pas aan te schaffen? Krijg je een foutmelding, zo ja welke?

Kun je eens naar deze pagina gaan en dan proberen een pas aan te schaffen? Op deze pagina staan nog meer opties hoe je een Travel & Surf pas kunt aanschaffen. Mocht het nog steeds niet lukken, kun je dan even laten weten welke pas je wilt aanschaffen? Dan activeer ik 'm namens jou handmatig in het systeem.

Ik hoop dat je ondanks dit toch een hele fijne tijd hebt in Spanje! Ik zie je reactie graag tegemoet!

Kun je aangeven op welke manier je een Travel & Surf pas probeert aan te schaffen? Toevallig via de Travel & Surf app? Deze app is namelijk sinds een tijdje niet meer te gebruiken. In dit topic lees je er meer over. Je kunt nu gewoon via de My T-Mobile app een Travel & Surf pas aanschaffen. Vergeet de app niet eerst te updaten. Laat je even weten of dat gelukt is? Zo niet, kun je dan bovenstaande vragen beantwoorden? Dan ga ik kijken naar een oplossing!
Volgens mij is het nu gelukt met de nieuwe update Thanks!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Claudia,

Fijn om te horen dat het gelukt is! 🙂 Ik zie inderdaad dat je gisteravond een pas hebt aangeschaft en daar nu gebruik van maakt. Fijne tijd nog in Frankrijk! En als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer