Beantwoord

Ik kan helemaal niets (bellen, intenet) meer in de Verenigde Staten

• 28 januari 2017
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Beste,

De eerste week kon ik alles in Las Vegas (bellen, gebeld worden, internetten) maar sinds ik sinds donderdag in Santa Monica ben kan ik niet meer aangemeld worden op welk netwerk dan ook. Ik heb verschillende keren herstart maar niets en krijg enkel 'Emergency calls only'.

Wat nu? Please help !
icon

Beste antwoord door Hajar 30 januari 2017, 16:06

Hi digibeta,

Ik kan zonder kruistest (ander simkaart in toestel testen en jouw simkaart in ander toestel testen) ook niet zeggen waar het aan ligt. Door een kruistest kunnen wij controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Je hebt geen blokkade die zoiets zou kunnen veroorzaken. Je kan de volgende keer ook dit topic doornemen als je geen netwerk hebt in het buitenland. Op het forum kan het 24uur duren voordat wij reageren je zou in de toekomst ook contact kunnen opnemen via Facebook of Twitter.

Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad en als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Nou ehm, dank je T-Mobile voor de snelle response. NOT!

Morgen vlieg ik terug naar Nederland en dan kom ik maandag wel weer klagen of zo...
Reputatie 7
Badge +20
Hi digibeta,

Wat gaaf dat je nu in de VS bent. Heb je het naar je zin? Jammer dat je nu geen bereik hebt. Heb je in Santa Monica wel de mogelijkheid om verbinding te maken met het T-Mobile netwerk? Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van het Go Unlimited Eu + USA en daarbij moet je verbonden zijn met T-Mobile in de VS. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, blokkeren we je netwerkinstellingen. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Wil je toch gebruik maken van een ander netwerk dan kun je moet je USA AAN sms'en naar 2244 en betaal je de reguliere Zone 2 tarieven voor andere netwerken.

Je hebt verder geen blokkades actief waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan dus het ligt waarschijnlijk aan je netwerkverbinding. Zou je eens je simkaart opnieuw in je toestel kunnen plaatsen? En heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je en wens je in ieder geval nog een fijne laatste dag in de VS. Enjoy! 🙂
Hoe kan ik een sms sturen terwijl ik niet kan connecten met welk netwerk dan ook?

En ik slaap bij vrienden waarvan er eentje T-Mobile USA heeft en die heeft gewoon connectie met het T-Mobile netwerk.

Ik weet niet wat er aan de hand is maar dat het sinds afgelopen donderdag helemaal niet heeft gewerkt (bellen, sms, internet) was best kut. Ik overleef het wel maar ik heb niet voor niks dit abonnement gekozen.

Over een paar uur ga ik weer richting het vliegveld dus heb niet echt zin om er nog moeite in te steken.

Hoe kan ik jullie het beste en snelste bereiken via internet (WiFi) mocht het de volgende keer weer zo fout gaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi digibeta,

Ik kan zonder kruistest (ander simkaart in toestel testen en jouw simkaart in ander toestel testen) ook niet zeggen waar het aan ligt. Door een kruistest kunnen wij controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Je hebt geen blokkade die zoiets zou kunnen veroorzaken. Je kan de volgende keer ook dit topic doornemen als je geen netwerk hebt in het buitenland. Op het forum kan het 24uur duren voordat wij reageren je zou in de toekomst ook contact kunnen opnemen via Facebook of Twitter.

Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad en als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.