Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland

  • 21 januari 2016
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik ben in buitenland en ik kon niet bellen.Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door Amy 24 januari 2016, 11:30

Hey niewodniki44,

Goed dat je ondertussen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik zie dat er inderdaad iets niet goed is gegaan met je betaling. Zoals afgesproken kun je de gegevens mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl.

Wil je het laten weten als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen? We helpen je graag hier.
Bekijk origineel

2 reacties

Naar welke email kan ik opsturen dat ik heb factuur betaald?
Reputatie 6
Badge +15
Hey niewodniki44,

Goed dat je ondertussen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik zie dat er inderdaad iets niet goed is gegaan met je betaling. Zoals afgesproken kun je de gegevens mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl.

Wil je het laten weten als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen? We helpen je graag hier.

Reageer