Sticky Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Toon eerste reactie

773 reacties

Reputatie 6
Badge +17
@Krzysztof Janicki

Ook van harte welkom op het forum!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er ook bij jou nog een blokkade actief is voor bellen in het buitenland. Ik heb deze blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Laat je even weten of alles zo in orde is?

Fijne tijd toegewenst in Polen en ook voor jou: Wesołych Świąt! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

@Visnixx
Welkom op het forum!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade verwijderd is. Klopt het dat je weer kunt bellen? Goede tijd nog toegewenst bij onze zuiderburen!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Hé!

Ja, na 15 minuten werkte het alweer!
Is de blokkade nu voor altijd opgeheven, of is dit tijdelijk aangezien ik in februari in Oostenrijk zit!

Groetjes,

Nick
Roaming aanzetten?
Handig voor internet, niet als ik gewoon bereikbaar wil zijn (telefonisch gezien).
Ik heb geen service gehad, geen internet probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hé!

Ja, na 15 minuten werkte het alweer!
Is de blokkade nu voor altijd opgeheven, of is dit tijdelijk aangezien ik in februari in Oostenrijk zit!

Groetjes,

Nick

Hi Nick,

Super dat het weer werkt!

De blokkade is voorgoed opgeheven, tenzij je hem zelf weer activeert. Je blijft dus lekker bereikbaar in Oostenrijk! :8
Ik kan niet bellen op Tenerife! Probiders staan uitgeschakeld wat nu geen bereik help
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Beldsio,

Welkom op het forum!

Goed dat je contact opneemt, want ik begrijp dat je bereikbaar wilt zijn op Tenerife! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat er een blokkade actief is voor roaming. Deze blokkade heb ik gelijk verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, ben je weer bereikbaar!

Veel plezier nog op Tenerife! 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hoi ik zit nu in België maar ik kan niet gebelt woorden of zelf belle ook kan ik niet intereten nu heb ik 500 me moeten koopen voor 14: 99 om te kunnen interneten nou vind ik dat niet normaal ik heb geen rekeningen open staan en abonnement is net neuiw wie kan mij helpen
Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Als je abonnement net nieuw is, heb je er een blokkade voor bellen, smsen en internetten in het buitenland.
Standaard gaat dit weg na 2 maanden, maar je kan het beste morgen de klantenservice bellen, die kunnen meteen de blokkade eraf halen.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ray,

Welkom op het forum! Lekker met de kerstdagen naar onze zuiderburen? :)

Begrijpelijk dat je dan wel goed bereikbaar wilt zijn! Ik heb in ons systeem gekeken en er was inderdaad nog een blokkade actief zoals Pilovali al aangaf. Ik heb deze inmiddels voor je verwijderd! Als je even je toestel uit- en aanzet moet alles weer werken!

Fijne kerstdagen toegewenst! Als je nog vragen hebt kun je die uiteraard stellen!
Ik ben nu in het buitenland (EU). Er zitten 250 mins bellen in de EU in mijn abonnement, maar ik kan helemaal niemand bellen! Waar zijn jullie mee bezig, T-Mobile? Diensten verkopen en niet leveren? Volgens mij mag dat niet. Regelen jullie dat snel of moet ik naar de rechter? #vervelend
Nog steeds geen mogelijkheid om te bellen en geen reactie van de klantenservice. Ik heb ook het bericht achtergelaten op de Facebook pagina. Beschouw deze als officiele klacht. Bij deze stel ik jullie in gebreke volgens de diensten contract.
Ik afgelopen weekend hetzelfde gehad in Engeland. Wel extra kosten gemaakt. En raar dat er nergens iets verteld wordt over de blokkade. Ook niet bij het afsluiten van het abonnement
Hallo, ik kan niet bellen in het buitenland. Graag de blokkade er af halen
Ik kan de klantenservice nu niet bellen..... In september kon ik bog wel in het buitenland bellen..... Graag zsm actie!
Reputatie 6
Badge +17
@Eastwest

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp dat je in het buitenland gewoon wilt bellen vanuit je abonnement. Ik heb in het systeem gekeken en er was nog een blokkade actief (zoals uitgelegd in de openingspost in dit topic). Deze heb ik gelijk verwijderd. Excuus voor het ongemak! Als je je toestel even uit- en aanzet moet alles weer werken.

Ik zie trouwens dat je op 26/12 een blokkade op data roaming hebt geactiveerd via My T-Mobile. Was dat inderdaad de bedoeling? Mocht je deze blokkade weer willen verwijderen, dan kan dat via My T-Mobile bij Instellingen > Blokkades. Je hoeft trouwens niet bang te zijn voor onverwachte internetkosten in het buitenland. Als je geen Travel & Surf pas koopt, maar dataroaming wel aan hebt en geen blokkade, maak je bij ons geen kosten. Wij blokkeren in dat geval internetgebruik automatisch in het buitenland.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

@Firekimmy
Mijn collega Amy heeft inmiddels in dit topic gereageerd op je vraag en de blokkade voor je verwijderd.

@Jloo
Ik heb gelijk je gegevens bekeken en er was inderdaad nog een blokkade actief. Deze heb ik meteen voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, kun je weer bellen. Laat je even weten of alles weer werkt?

Alvast een goede jaarwisseling toegewenst!
Het werkt weer. Bizar dat dat er zomaar op kan komen.... als ik geen WiFi had was ik ee niet uit gekomen! En jullie waren met de kerst niet telefonisch bereikbaar......
Ik kan op dit moment ook niet in Frankrijk bellen, kunnen jullie deze blokkade eraf halen?
Ik ben momenteel in duitsland en kan niet bellen en/of smsen. Ik kan wel gebeld worden. Ik ben sinds een maand klant bij t-mobile en heb een stel samen & stel bij sim only. Kan er even nagekeken worden of er een blokkade op zit? Of moet ik wachten op min. twee facturen?

Alvast dank, Hakan
Reputatie 7
Badge +20
@Joost:

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je een blokkade actief had staan. Ik heb de blokkade verwijderd dus als het goed is moet je weer kunnen bellen!

Heb je het verder naar je zin in Frankrijk?

Alvast de beste wensen voor 2016! 🙂

@Hakan:

Ik zie in het systeem dat mijn collega Tom jou verder heeft geholpen. Werkt alles weer naar behoren?

Nog veel plezier in Duitsland en de beste wensen voor 2016! 🙂
@Hajar alles werkt weer idd, top! Dankje!
Ik ben in Italië en kan niet bellen en smssen. Graag snel assistentie !
Reputatie 6
Badge +15
Hey Hanneke,

Goed dat je dit bericht plaatst! Bij jou was ook een blokkade actief voor in het buitenland. Ik heb deze voor je verwijderd! 🙂

Veel plezier en een fijne jaarwisseling in Italië!
Ben op 19/12 overgestapt, maar blijkbaar is er een blokkade om te bellen in het buitenland (België) actief. Is dit op te lossen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mdirks53,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile! :)

Een paar dagen naar de zuiderburen om Oud & Nieuw te vieren? Ik heb in het systeem gekeken en er is inderdaad een blokkade actief. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet moet alles weer werken. Nog veel plezier toegewenst in België en een fijne jaarwisseling!

Reageer