Sticky Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Toon eerste reactie

763 reacties

Hoi Berny23.

Ik heb bij deze je bericht verplaatst naar het juiste topic. Het is niet de bedoeling dat je steeds een nieuw topic aanmaakt, maar gewoon op de link klikt die een T-Mobile Moderator je doorstuurt en dan het reactieveld onderaan het topic gebruikt om je bericht te plaatsen. Daar ben je al een paar keer op gewezen. Dat is geen gemopper, het heet 'overzicht bewaren'.

Zou je in dit topic willen (blijven) posten over je probleem? Alvast bedankt. Een T-Mobile Moderator pakt je bericht spoedig op.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bernard,

Onze Klantexpert Kaassausje heeft jouw bericht verplaatst naar het topic waar ik je twee keer naar heb verwezen. Op de eerste pagina staan de instructies waar ik het over had. Dit gaat onder andere over de instellingen van jouw toestel en hoe je van alles kunt testen. Ik snap dat je ook wacht op het belletje, maar het is ook mogelijk dat het daar al op te lossen is.

In ons systeem zie ik ook dat mijn collega Alex het onderzoek nog steeds in behandeling heeft, dus ik ga er vanuit dat hij hier spoedig op terugkomt. Het tijdsverschil maakt het er natuurlijk niet gemakkelijker op.

Kijk dus even het eerste bericht door en probeer dat even allemaal. Als het dan niet werkt kun je in dit topic reageren.
Ik ben in België en aantal keren deze maanden ook geweest en heb al die maanden geen gebruik kunnen maken van me bunde terwijl ik genoeg Mb.s heb voor het buitenland eerst deed alles het gewoon naar wensen maar nu al iets van 3 maanden niet meer kan dit probleem aub verholpen worden want heb geen verbinding met het netwerk alvast bedankt en vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Micky,

Wel zo fijn als je gewoon bereikbaar bent als je bij onze Zuiderburen bent natuurlijk! Ik heb gelijk bij jouw gegevens gekeken en ik zie dat jouw facturen van 26/12/2016, 25/01/2017 en 27/02/2017 allemaal nog niet betaald zijn. Vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt waardoor je niet bereikbaar bent. Ik wil je adviseren om deze openstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen om te voorkomen dat je volledig wordt afgesloten. De snelste manier is door te betalen via iDeal, dat kan via deze pagina.

Laat je weten als het gelukt is met betalen of als je nog aanvullende vragen hebt?
Hoi thalina dat is niet het geval daar is al een regeling voor getroffen ik kan gwn internetten en bellen in nl aleen het buiten land niet en k had het probleem ook al voor de facatures maar op dit moment is er al een regeling in gang en zou alles weer moeten werken zo als het hoort maar blijkbaar is dit niet het geval dus hoor graag iets van jullie terug mvg Micky
Badge +13
Met een betalings regeling heb je ook beperkingen zoals blokkades in buitenland.
Voor alle info kijk maar hier,
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2872/kw/betalingsregeling
Help, sinds gistermiddag kan ik niet bellen in Duitsland. Heb go unlimited Europe sinds 14 maart 2017. Wat nu?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Simon,

Begrijpelijk dat je ook in Duitsland gewoon wilt kunnen bellen! Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic hierover. Ik zie dat er nog een blokkade actief was en dat deze gisteravond rond 20:40 uur automatisch is verwijderd. Klopt het dat je weer kunt bellen? Mocht het niet werken, kun je dan jouw toestel even volledig uit- en aanzetten?

Veel plezier nog toegewenst bij onze Oosterburen 🙂 En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Goedemorgen Thalina. Sinds vanmorgen kan ik weer bellen in Duitsland. Hiermee is de probleem opgelost. Bedankt voor de spontane hulp. Stel ik zeer op prijs. Fijne dag toegewenst grt Simon.
Beste,

Ik heb geen verbinding in het buitenland. Zover ik weet heb ik geen blokkade. Kan hier aub naar gekeken worden?

Gr
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Simon,

Goed om te horen dat alles weer werkt! 🙂 Fijne dag verder gewenst!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naanaa,

Balen dat je geen verbinding hebt. Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene buitenland topic.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je gister zelf blokkades hebt verwijderd. Heb je nu inmiddels weer bereik? Ben je verbonden met een buitenlands netwerk? Je kan op deze pagina het land selecteren waar je nu bent en dan zie je met welk netwerk je verbinding kan maken. Ik zie dat je ook geen Travel & Surf pas hebt geactiveerd en dus kun je geen gebruik maken van internet. Op deze pagina vind je meer uitleg over de Travel & Surf pas en welke bij je past.

Laat je even weten of je nu wel verbinding hebt? Ik wens je in ieder geval een fijne tijd daar! 🙂
Ik zit in het buitenland en kan niet internetten en bellen
Hoi,

Ik kan niet bellen in het buitenland, kan het zijn dat dit geblokkeerd is? Hoe kan ik deze blokkade weghalen?

Groeten
Daan
Reputatie 6
Badge +16
Hey Daan,

Allereerst van harte welkom op het forum! We helpen je graag verder.

Ik heb je vraag verplaatst naar het algemene buitenland topic. Zo houden we alle relevante vragen bij elkaar.

Om dit voor je op te lossen heb ik gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Ik wilde eerst controleren of er een blokkade actief was, maar ik zie dat wij geen aanpassingen kunnen doen aan je contract. Dit kan alleen gedaan worden door jullie account manager. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met je account manager om eventuele blokkades op te heffen.

In de tussentijd kan je in de openingspost van dit topic controleren of je jouw toestel goed hebt ingesteld, want hier kan het natuurlijk ook aan liggen! Laat je ons weten of het is gelukt? Ik wens je in ieder geval nog een prettig verblijf toe in het buitenland Daan!
Reputatie 7
Badge +20
Hi ster1234,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene buitenland topic. Ik zie dat je op 24 maart een blokkade op dataroaming had maar deze is inmiddels verwijderd. Heb je nu inmiddels weer bereik? Ik zie dat je al wat MB's hebt verbruikt van je 50MB in de EU. Werkt alles weer naar behoren? Als je MB's straks op zijn kun je een Travel & Surf pas activeren. Op deze pagina vind je meer uitleg over de Travel & Surf pas.

Ik hoor graag of je weer bereik hebt en wens je nog een fijne tijd in het buitenland. 🙂
Zoiezo de grooste onzin die blokkade ik heb afgelopen weekend GEEN serive gehad in Keulen . Alles geprobeerd niks werkt . WAr slaat dat op??!!!! Ik wil sat jullie contact opnemen met me en dit oplossen !!
Reputatie 6
Badge +17
Goedemorgen Toby,

Ik begrijp heel goed dat je gewoon bereikbaar wilt zijn, maar ik wil je vragen om geen scheldwoorden te gebruiken in jouw berichten. Dit is niet toegestaan op het forum. Ik heb deze dan ook verwijderd uit jouw bericht. Verder heb ik jouw 06-nummer verwijderd, aangezien iedereen dit kan zien.

Ik heb verder gelijk in het systeem gekeken en de blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Normaal gesproken wordt deze blokkade binnen een week verwijderd nadat jouw abonnement is geactiveerd, maar in jouw geval is er iets verkeerd gegaan. Excuses daarvoor!

Ik hoop dat je ondanks dit toch een fijn weekend in Keulen hebt gehad. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Hallo, ik heb in Spanje sins the 4 van april, en ik heb geen serviece in mijn toestel (Iphone 6s). En ik kan niet de tan codes van mijn internet banking account ontvangen om geld te opnemen. En dat is een grote probleem nu dat ik in Spanje bent. Kan iemand aan mij helpen AUB?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Israel,

Ik heb jouw vraag verhuisd naar het algemene buitenland topic. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade actief had staan omdat je nog een klein bedrag hebt openstaan. Ik heb voor nu de blokkade verwijderd zodat je jouw betaling kan voldoen via My T-Mobile en zodat je weer bereikbaar kunt zijn. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Zorg er wel voor dat je het openstaand bedrag betaalt anders wordt de blokkade weer automatisch geactiveerd.

Ik wens je nog een hele fijne tijd in Spanje. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
ik kan niet bellen naar het buitenland en kan niet bellen als ik in het buitenland ben
ik heb altijd kunnen bellen maar sinds mijn contract verlengt is niet meer
ik hoop dat dit snel verholpen wordt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi pion41,

Begrijpelijk dat je gewoon wilt kunnen bellen in het buitenland! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er een blokkade voor uitgaande internationale gesprekken actief is op jouw verzoek sinds 04/01/2016. Maar ik begrijp dat dit niet de bedoeling is, dus ik heb 'm gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Veel plezier nog in het buitenland en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hi! Just landed in Germany and I'm​not able to make any calls. Not even to the Netherlands.

Please note that I can receive calls and can also use my data plan.

Thank you in advance.
*not able
*can also use
Reputatie 6
Badge +17
Hi SombreroBoy,

Welcome to Germany! 🙂 Of course you want to be able to make calls! I have checked the system and I see that you have a barring for international calls. I removed the barring. If you turn off and on your phone, it should work again.

Have a nice Easter weekend and if you have any questions, let me know!

Reageer