Sticky Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Toon eerste reactie

758 reacties

Hi Thalina!
Now it works!
Thank you for your assistance and have a nice Easter too!
Reputatie 6
Badge +17
No problem! Nice to hear everything is working now 🙂 Thank you!
Hallo ik heb helemaal geen netwerk en kom er nu pas (al in Duitsland) achter dat er waarschijnlijk een blokkade op zit. Nu is het Pasen, is er uberhaupt iemand actief, ik heb mijn telefoon nodig ivm werk.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michie23,

Dat is inderdaad niet fijn! Begrijpelijk dat je ook in Duitsland gewoon bereikbaar wilt zijn. Met Pasen was er inderdaad niemand van ons aan het werk op het forum, maar ik zie dat het gelukkig gisteren door mijn collega via Facebook is opgelost. Klopt het dat alles weer werkt? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Ja het werkt wil maar graag had ik dit gelijk als nieuwe klant willen weten zodat ik dit voor mijn reis in orde had kunnen maken. Ik ben sinds afgelopen vrijdag klant.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michie,

Dat begrijp ik zeker! We zijn op dit moment al aan het kijken hoe we dit beter kunnen inrichten! De blokkade wordt op dit moment binnen een week automatisch verwijderd en dat is voor de meeste klanten snel genoeg. Maar aangezien je gelijk in het buitenland was, moest dit sneller gebeuren. Gelukkig is het op deze manier opgelost. Maar we zijn zeker aan het kijken hoe dit beter kan, bedankt voor je feedback!

Laat je het weten als je nog vragen hebt of ergens tegenaan loopt? Ik help je graag!
Hoi,
ik heb ook geen bereik in het buitenland. Handmatig en automatisch een service provider kiezen is niet mogelijk.
Zouden jullie kunnen kijken of er een blokkade op zit?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi UZIP,

Dat kan ik zeker! Begrijpelijk dat je ook graag in het buitenland bereikbaar wilt zijn. Ik zie dat je op 29/06/2016 via My T-Mobile een blokkade hebt geplaatst voor roaming. Daarnaast heb je toen ook een blokkade geplaatst voor internationale gesprekken. Het is alweer even geleden, dus begrijpelijk dat je dit was vergeten! 😉 Ik heb de blokkades gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Mocht je in de toekomst nog eens een blokkade willen verwijderen of erop willen zetten, dan kan dat via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades.

Voor nu in ieder geval alvast een fijn weekend toegewenst en een goede tijd in het buitenland! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Oops! 🙈 dank je wel Thalina!
Reputatie 6
Badge +17
Kan gebeuren! 😉 Geen probleem, ik help je graag!

Fijn weekend toegewenst!
Na aankomst gisteren in Singapore heb ik nog een welkom sms van t-mobile gekregen en daarna is mijn Sim niet meer actief. Kunt u me helpen?
Krijg sinds vanochtend in USA op m'n Iphone 6s "Geen Service". Wanneer ik m'n vrouw's t-Mobile Sim in mijn Iphone doe: werkt perfect. Mijn sim in haar Iphone: "Geen service".
Mijn "unlimited abb EU+USA werkte afgelopen week prima. Natuurlijk heb (en had) ik geen betalings achterstand, en ben lang abonnee. Bereik in Texas en New Mexico was prima. Ook nog geen 60 dagen buitenland gehad.
Het lijkt erop dat mijn sim geblokkeerd is. Wat te doen? Heb het nodig voor mijn werk. *dringend*
Reputatie 6
Badge +17
@PietdeWinter,

Wat gaaf dat je in Singapore bent! Wel zo fijn als je zo ver van huis ook bereikbaar bent. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en zie ik dat er geen blokkades actief zijn waardoor dit zou kunnen komen. Kun je kijken of je bij jouw instellingen roaming aan hebt staan? Met welke provider ben je verbonden? Kun je eens handmatig voor een andere provider kiezen? Je kunt het beste kiezen voor M1 of SingTel.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen!

@Floor,
Ai, dat is inderdaad niet handig! Ik heb gelijk gekeken of er een blokkade actief is, maar dat is niet het geval. Wel zie ik dat je op dit moment verbonden bent met het netwerk in de USA. Klopt het dat je inmiddels weer verbinding hebt? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan eens handmatig kiezen voor het T-Mobile netwerk?

Laat je weten of het weer werkt?
Dank je wel, het heeft op een of andere manier geholpen want ik ben weer met mijn nl nummer bereikbaar.
Ik heb geen netwerk in frankrijk . Ik moet echt bereikbaar zijn vanwege ernstig zieke vader! Please help me
Reputatie 6
Badge +17
@PietdeWinter,

Fijn om te horen! 🙂 Veel plezier nog toegewenst in Singapore!

@Hilmos,
Wat vervelend om te lezen dat je vader zo ziek is! Meer dan logisch dat je dan goed bereikbaar wilt zijn. Ik zie in het systeem dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat hij gelijk de blokkade heeft verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt?

Heel veel sterkte in ieder geval toegewenst! Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten.
@thalina, gisteren heb ik handmatig T-Mobile gekozen, wat niet hielp. Zojuist opnieuw geprobeerd, en nu hielp het wel. Wel kreeg ik een sms alsof ik zojuist in USA aangekomen was, maar dat was ik al ruim een week. En de eerste week werkte het prima.
Jaaa...ben inmiddels geholpen. Het werkt. Dank voor de service van alle tmobile medewerkers die me geholpen hebben!
Reputatie 6
Badge +17
@Floor,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch weer werkt! Nog een fijne tijd toegewenst in de USA! :)

@Hilmos,
Goed om te horen dat het weer werkt, wel zo fijn in zo'n periode! Heel veel sterkte toegewenst!
Hoi T-Mobile. Ik zit nu in Hongarije en kan geen enkel telefoonnummer bellen..................... Ik heb Unlimited Go. Internet via 4g werkt prima.
Svp blokkade voor uitgaande gesprekken opheffen. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MysticT,

Ai, begrijpelijk dat je in Hongarije gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik zie inderdaad dat er nog een blokkade actief was. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Fijne tijd nog toegewenst in Hongarije!
Ik ben momenteel in Spanje en kan niet bellen. Deze optie is niet beschikbaar. Zegt het systeem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rschoppema,

Wat heerlijk dat je in Spanje bent! Stuk beter weer dan in Nederland denk ik 🆒 Wel zo fijn als je ook daar bereikbaar bent! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en er was inderdaad nog een blokkade actief. Ik heb deze direct voor je verwijder. Zet voor alle zekerheid je toestel nog even volledig uit en aan. Dan moet alles weer werken!

Nog een fijne tijd toegewenst in Spanje en neem stuur wat zon naar Nederland! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.
Hallo Thalina. Dankjewel. Het werkt nu. Hoe kan ik de abonnementen van de rest van het gezin ook laten deblokkeren?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rschoppema,

Fijn om te horen dat het weer werkt! Ik heb nog een abonnement gevonden dat op jouw naam staat (eindigt op -929). Hierbij heb ik de blokkade zojuist ook verwijderd. Ik zie bij dit nummer dat er zelf een blokkade is geactiveerd voor dataroaming. Mocht deze blokkade toch verwijderd moeten worden, dan kan dat via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades. Mocht het niet lukken, dan kan ik hier ook bij helpen! Verder heb ik bij het derde abonnement van jullie ook de blokkade verwijderd.

Als er nog meer abonnementen zijn waarbij een blokkade actief is, dan zou ik willen vragen of zij zelf willen inloggen met My T-Mobile op het forum en hier een bericht achterlaten. Dan help ik hen uiteraard ook verder!

Reageer