Sticky Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Toon eerste reactie

773 reacties

Hoi!
Ook ik kan niet bellen vanuit Duitsland... Ik zit op dat moment in Duitsland maar kan niet bellen, wel gebeld worden. Wat kan ik eraan doen?

Graag hulp! Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Evi,

Zit je nog in het buitenland? Er was namelijk nog een blokkade actief op bellen in het buitenland, deze heb ik uiteraard net voor je verwijderd! Wil je laten weten of alles nu naar behoren werkt?:8
Hoi ik had dit bericht onder een verkeerde topic geplaatst dus nogmaals
Ik ben in Zwitserland maar heb geen service.
Ik heb een nieuw abonnement (verlengd want ben alkare trouwe en zeer tevreden klant). Echter nu kan ik niet bellen/sms'en of gebeld worden.
Blokkades staan allemaal uit op my-tmobile. Netwerk staat op automatisch. Kan de blokkade er misschien af want ik heb aankomende maandag een aantal telefoon gesprekken?
Ik hoor het graag terug. Gr Alex
Wachten duurt zo lang
Was algemene notitie hierboven ghihihi
Nee nog steeds niks moet ik andere maatregelen nemen?
Zojuist gebeld met t-mobile en ik ben weer bereikbaar. Bedankt Bram !
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Alexje99,

Sorry voor de late reactie! Goed dat je in de tussentijd telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn.

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!
Hallo ik heb het zelfde probleem als alle andere mensen hier. Kan gebeld worden maar bellen naar nederland lukt niet heb vanuit verschillende landen geprobeerd.

Mvg, Jelle.
Zouden jullie aub kunnen kijken of de blokkade bij mij van toepassing is? Ik moest vandaag in Zell am See in alle après-ski tenten een biertje doen voordat ik de juiste vond. Heel vervelend.

Mvg,
Tim
Hoi, ik heb het zelfde probleem. Zit nu in Canada. Ik kan wel gebeld worden maar niet zelf belen of sms versturrn. Ook niet naar NL. Alles geprobeerd met mijn iphone. Heb 1x een sms naar NL kunnen versturen maar nu lukt het weer niet. Bellen kan ook niet. Graag uw hulp.
Heey zit in noorwegen en betaal wel voor me abonnement om te bellen in het buiteland maar kan niet bellen alleen gebeld worden aub haal de blokkade er af

Mvg Raynor
Reputatie 6
Badge +15
@JelleVoolstra & Ryano01

Bij jullie beiden is de bellen in het buitenland-blokkade al verwijderd. Dit zou in jullie geval dus wel moeten werken. Heb je het toestel al een keer uit- en weer aangezet? Kun je helemaal niemand bereiken? Kun je wel sms'en? Een hoop vragen, ik ben benieuwd naar jullie reacties we helpen jullie graag met het oplossen hiervan!

@Tim, Dora

Voor jullie heb ik de blokkade verwijderd! 🙂
Ik kan niet bellen buiten Nederland. Alleen gebeld worden.
Hallo, ik ben soms bereikbaar kan niet bellen ook niet smsen. Heb ook de telefoon al een keer uitgezet. Ga straks naar België probeer ik het nog een keer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi SebasU83,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een blokkade actief had staan op bellen in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als het goed is kun je nu weer bellen.

Laat je mij weten of dat klopt?

@ jelli voolstra,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de blokkade op bellen in het buitenland op 22 januari is verwijderd. Als het goed is kun je nu wel weer bellen. Laat je ons weten of het lukt in Belgie?
Vandaag getest, kan bellen en ook de SMS doet het. Dank voor de hulp!!
Bedankt Amy!
Reputatie 6
Badge +15
@Jelle, Super fijn dat het weer werkt! 😉

@Pretpakket, graag gedaan!
Reputatie 2
Ik heb ook geen service in het buitenland en kan dus ook niet telefonisch contact opnemen met jullie klantenservice. Help!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tutiftruti,

Zo te zien is het al via de Chat gelukt om de blokkade op je simkaart te verwijderen en je kunt weer gebruik maken van je telefoon! :)

Wens ik je nog een heel fijn verblijf in Zweden! Skål! 😃
Ben in de Cariben en Hebben helemaal niets aan mijn I-phone 6
Niets werkt, moet t-mobile dit aanzetten ????
Gelukkig heb ik nog een I-pad die het wel doet.
Hi T-mobile,

Het lukt mij ook niet om te bellen vanuit la Gomera. Ik heb dit echter wel hard nodig, kunnen jullie hierbij helpen? Volgens mij heb ik al wel twee facturen betaald.

Groetjes,
Martijn
Reputatie 6
Badge +15
@Bart & Martijn,

Wauw! Op die locaties heb je toch helemaal geen telefoon nodig! Gewoon genieten van de mooie omgeving! ;)🆒

Nu even serieus: Ik kan mij goed voorstellen dat het onhandig is dat je niet goed bereikbaar bent! Er was bij jullie beiden nog een blokkade actief op het gebruik in het buitenland. Deze heb ik zojuist verwijderd. Houd er rekening mee dat het netwerk op jullie locaties niet overal even goed is. Op deze pagina kun je per land zien welk netwerk je het beste kunt selecteren. Ook kun je onderaan de pagina de dekkingskaart per land bekijken.

Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?
Hartstikke bedankt Amy!

Reageer