Sticky Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Toon eerste reactie

778 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Graag gedaan Martijn! Geniet van je vakantie! (of ben je er niet op vakantie?:8)
Ik denk dat ik deze blokkade heb. Zit in buitenland en kan geen uitgaande oproepen doen. Graag snel oplossen
Ik ben in buitenland (Brazilië) en kan niet bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Welkom op ons Forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je een blokkade actief hebt staan. Ik heb de blokkade verwijderd dus je zou nu weer moeten kunnen bellen in het buitenland. Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?

Ik wens je veel plezier in het buitenland! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aureli0,

Welkom op ons Forum!

Hoe is het daar in Brazilie? Heb je het lekker naar je zin? Brazil staat echt op mijn must visit list! :8

Ik heb je gegevens erbij gepakt en dat er gister een blokkade is verwijderd waardoor je nu weer kan bellen in het buitenland. Kan dat kloppen? Werkt alles weer naar behoren? Bekijk ook deze pagina voor meer informatie over de netwerken waarmee je het best bereik kan hebben in Brazillie.

Ik hoor graag van je of het is gelukt en nog veel plezier daar! 😉
Hallo,

Ik kan ook niet bellen vanuit Belgie naar Nederland.
Heb ik ook een blokkade?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ridder van Staal,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade actief had staan die inmiddels is verwijderd door een collega. Als het goed is moet je nu weer kunnen bellen.

Let me know of het is gelukt! 🙂
Ik kan ook nog steeds niet bellen in het buitenland mijn eerste 2 rekeningen zijn wel betaald kan klantenservice niet bereiken hellup
Reputatie 4
Badge +17
Hi Branie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Er stond nog een blokkade actief, die ik uiteraard direct heb opgeheven. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan wordt je opnieuw op het netwerk aangemeld en kan je ook in het buitenland bellen, sms'en en internetten. ;)

Laat ons weten of alles weer naar behoren werkt. Voor andere vragen of verzoeken weet je ons te vinden. :8
Afgelopen week was ik met m'n vrouw in België en beide konden we niet bellen of gebeld worden. Ik kan niet terugvinden waar dit aan lag of hoe het op te lossen. Bij voorbaat dank voor de hulp
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen,

Ik heb als eerste jouw gebruikersnaam aangepast. Je had namelijk je 06-nummer als gebruikersnaam en het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zomaar jouw telefoonnummer in handen krijgt! 😉

Verder is het natuurlijk wel de bedoeling dat je gewoon bereikbaar bent in het buitenland. Ik ben daarom direct ons systeem ingedoken en ik zag dat er nog een blokkade actief was op het gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade uiteraard direct voor je verwijderd. Ik vermoed dat er op het abonnement van jouw vrouw eenzelfde blokkade actief is. Zou je haar nummer eens naar mij willen sturen in een privébericht? Dan kan ik het voor haar ook oplossen.
Hallo

Ik kan weer bellen in het buitenland alvast bedankt.maar hoe kan het dat je wel kan internetten in het buitenland de eerste 2 maanden ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Branie,

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar het topic waar jouw reactie over ging, anders is het redelijk verwarrend.

Had je in het buitenland wel data roaming, want dat zou niet moeten kunnen door de blokkade. Is het misschien zo dat je op WiFi zat?

Goed om te lezen overigen dat het weer werkt! 🙂
Ik heb nu zelfde probleem in Portugal. Los dit aub zsm op want ik moet mijn eigen telf actief willen hebben waar ik zelf wil
Reputatie 6
Badge +15
Hey Renaldo,

Ik zag net ook je privébericht en ben meteen voor je gaan kijken. Er was nog een blokkade op het bellen in het buitenland actief en ik heb de blokkade net meteen voor je verwijderd. Wil je er verder rekening mee houden dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te posten en ongevraagd privéberichten te sturen? Alvast bedankt! 🙂

Laat je even weten of alles nu weer werkt?
Op dit moment zit ik in het buitenland en heb ook last van de oproepblokering. Ik hoop dat jullie dit zsm kunnen verhelpen.
Mvg Anita
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anita,

Welkom op het forum! Helaas zijn de omstandigheden minder leuk, ik begrijp dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn in het buitenland! Ik heb in het systeem gekeken en gelijk de blokkade verwijderd. Kun je je toestel even uit- en aanzetten, dan moet alles weer werken!

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Het lukt mij niet te bellen, gebeld te worden of sms te versturen in het buitenland. Heb bij het kopje 'blokkades' gekeken en hier staat overal:toestaan. Heb een onbeperkt bellen nl en 120 min Europa abonnement. Hoe kan dit?
Ik heb het zelfde probleem
Reputatie 6
Badge +17
@Sannehuh,

Welkom op het forum!

De reden is minder leuk. Begrijpelijk dat je bereikbaar wilt zijn in het buitenland! Ik heb je bericht even verplaatst naar het algemene topic over bellen in het buitenland. Ik zie dat er een blokkade actief was, maar dat deze gisteren verwijderd is. Klopt het dat alles weer werkt? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

@Rens€
Ook van harte welkom op het forum!

Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en bij jou was er ook een blokkade actief. Ik zeg was, want ik heb de blokkade natuurlijk meteen verwijderd! Als je je toestel even uit- en aanzet moet alles weer werken.

Laat je even weten of alles zo in orde is?
Hallo. Ik kan niet bellen naar Nederland vanuit het buitenland. . Dat is ivm mijn werk erg vervelend. Graag een oplossing. Alvast bedankt Tom.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tom,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb direct in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. Deze heb ik meteen verwijderd. Kun je even je toestel uit- en aanzetten, dan moet alles weer werken.

Laat je even weten of alles zo weer in orde is? Ik wens je nog een goede tijd toe in het buitenland en als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
zelfde probleem hier, kan niet bellen vanuit oostenrijk maar wel gebeld worden
Reputatie 4
Badge +17
Hi Rudolf,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover een berichtje plaatst hier. Er was namelijk een blokkade actief die ervoor zorgde dat je zelf niet kon bellen in het buitenland. Deze blokkade heb ik uiteraard direct opgeheven. Als je jouw toestel één keer volledig herstart dan kan je overal weer gebruik van maken. ;)

Laat ons weten of het is gelukt!

Ps. neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.
Hi Amy,

Zaterdag ga ik weer naar het buitenland en kon al eerder niet gebeld worden.
Ik heb nu al 2 maanden bij T-Mobile. Hopelijk kan ik nu gewoon weer bellen in het buitenland.
Mvg

Reageer