Beantwoord

Ik kan niet bellen naar het buitenland

• 30 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 2303 Bekeken

waarom kan ik niet naar t buitenland bellen
icon

Beste antwoord door Issam 1 november 2017, 09:13

Hoi hoi Mila,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier informatie over wil. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat er een blokkade actief was voor het bellen naar het buitenland. Die heb je zelf in 2015 geactiveerd. Om ervoor te zorgen dat je alsnog kan bellen heb ik de blokkade opgeheven. Zet je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw aan te melden op het netwerk. Daarna kan je overal gebruik van maken!

Laat ons weten of het is gelukt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Mila,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je hier informatie over wil. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat er een blokkade actief was voor het bellen naar het buitenland. Die heb je zelf in 2015 geactiveerd. Om ervoor te zorgen dat je alsnog kan bellen heb ik de blokkade opgeheven. Zet je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw aan te melden op het netwerk. Daarna kan je overal gebruik van maken!

Laat ons weten of het is gelukt. 🙂
Hallo,

Ik wilde vanmorgen een telefoontje plegen naar Duitsland, vervolgens hoor ik aan de lijn dat dit niet mogelijk is.
Kunnen jullie hiermee helpen?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Da Finci,

Ik heb een blokkade verwijderd die mogelijk hiermee te maken heeft. Zou je het nog eens kunnen testen?

Reageer