Beantwoord

Ik kan niet bellen/sms'en in Tsjechie

Beste T-Mobile,
Ik ben sinds 3 dagen in Tsjechie en ik zit hier bij de provider 'T-Mobile CZ' ik (en mijn tweelingzus) kunnen allebei niet bellen of sms'en. Als ik probeer te bellen krijg ik in het engels te horen dat ik het belletje niet kan plegen en dat ik mijn service instellingen moet bekijken. Er staat dat ik gewoon goede service heb maar bellen en sms'en lukt dus niet. Kunt u mij hiermee verder helpen?

Met vriendelijke groet,
Claire en Lisa
icon

Beste antwoord door Amy 30 december 2015, 10:08

Hey Claire en Lisa,

Lekker op vakantie? 🙂

Het is natuurlijk super onhandig als je niet goed bereikbaar bent! Ik zie bij Claire dat er een blokkade staat op bellen in het buitenland. Uiteraard heb ik de blokkade meteen verwijderd. Alles zou nu weer naar behoren moeten werken! Klopt dat?

Ik vermoed dat deze blokkade ook bij Lisa actief is, zouden jullie mij in een privébericht haar nummer willen sturen? Ik zie het berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Claire en Lisa,

Lekker op vakantie? 🙂

Het is natuurlijk super onhandig als je niet goed bereikbaar bent! Ik zie bij Claire dat er een blokkade staat op bellen in het buitenland. Uiteraard heb ik de blokkade meteen verwijderd. Alles zou nu weer naar behoren moeten werken! Klopt dat?

Ik vermoed dat deze blokkade ook bij Lisa actief is, zouden jullie mij in een privébericht haar nummer willen sturen? Ik zie het berichtje tegemoet!
Ja heel lekker hier! Hartelijk dank, de blokkade is weg en ik kan gewoon weer bellen! Lisa's blokkade is gister al verwijderd dus zij kan ook gewoon weer bellen!
Bedankt voor het snellen helpen!

Reageer