Beantwoord

Ik kan niet bellen vanuit België

• 19 januari 2016
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds 15-01-2016 een abo bij jullie aangevraagd omdat jullie de enige Nederlandse provider die Europees bellen toelaat. Ik studeer nl. in Belgie en bellen is het enige dat ik van jullie nodig heb. Probleem is dat die nu al 4dgn aanhoudt dat "dit nummer niet is toegelaten" wanneer ik probeer te bellen. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik het abo misschien te nieuw was, maar nu loopt het al 4dgn door en ik MOET nu bellen. HELP please! Wat moet ik doen? Alles is betaald, het gaat om een Samsung Galaxy S6, met andere SIM-kaarten werkt die wel gewoon, het is enkel mijn T-Mobile SIM die niet werkt.

Groetjes,

Adil
icon

Beste antwoord door Pilovali 19 januari 2016, 11:28

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je abonnement jonger is dan twee maanden, heb er standaard een blokkade erop. Meer informatie kun je hier lezen.

Een T-Mobile medewerker kan deze blokkade ook voor je weghalen.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Adil,

Ik raad je aan om met de klantenservice via chat of telefonisch in contact te treden. Zij kunnen controleren wat er aan de hand is.

Op het forum zijn wel medewerkers van T-Mobile die soms antwoord geven, maar als je haast heb, is chat sneller.

groeten,

Robert
Haha top danku, waar kan ik chatten..? Ik kan dus niet bellen :p
EDIT:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

hier kun je chatten, mocht iemand dit nodig hebben.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je abonnement jonger is dan twee maanden, heb er standaard een blokkade erop. Meer informatie kun je hier lezen.

Een T-Mobile medewerker kan deze blokkade ook voor je weghalen.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi twicethesame,

Ook namens mij welkom op het forum! Even nieuwsgierig: welke studie volg je in België? :)

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Begrijpelijk dat je dan wel gewoon wilt kunnen bellen in België! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat zij de blokkade verwijderd heeft. In dit topic kun je eventueel nog achtergrondinfo vinden over deze blokkade. Klopt het dat alles weer werkt?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer