Beantwoord

Ik kan niet bellen vanuit België

  • 18 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Sinds vandaag ben ik over van KPN naar Troela mobile.
Mijn nummer is reeds overgezet maar ik kan vanuit België niet bellen. Wel gebeld worden. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 oktober 2016, 14:58

Hi Mark,

Haha lief koosnaampje heb je voor ons! :P

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je verder heeft geholpen. Werkt alles weer naar behoren of kan ik nog iets betekenen? Ik weet niet van welk toestel je gebruik maakt maar op deze pagina vind je meer informatie over hoe je autocorrectie uit kan zetten.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Oei hoe zet ik de auto correctie uit?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mark,

Haha lief koosnaampje heb je voor ons! :P

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je verder heeft geholpen. Werkt alles weer naar behoren of kan ik nog iets betekenen? Ik weet niet van welk toestel je gebruik maakt maar op deze pagina vind je meer informatie over hoe je autocorrectie uit kan zetten.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer