Beantwoord

Ik kan niet gebeld/gesmst worden in het buitenland

• 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hoi dames en heren van t-mobile.nl,

Ik kan met mijn prachtig nieuwe iphone 5c niet bellen/gebeld worden in het buitenland. Ik zit nu in frankrijk en heb al meerdere keren geprobeerd om het te verhelpen met opnieuw opstarten en provider selecteren. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen?

Als het goed is heb ik een buitenland bundel erbij want ik kom veel in frankrijk maar nu werkt helemaal niets meer.
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2016, 12:54

Hoi AJVL,

Allereerst welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! 🙂 Zo te lezen ben je er erg blij mee!

Lekker voor de wintersport naar Frankrijk? Begrijpelijk dat je dan natuurlijk wel goed bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. Ik heb deze blokkade gelijk verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Laat je even weten of het gelukt is?

Nog veel plezier in Frankrijk toegewenst! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi AJVL,

Allereerst welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! 🙂 Zo te lezen ben je er erg blij mee!

Lekker voor de wintersport naar Frankrijk? Begrijpelijk dat je dan natuurlijk wel goed bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. Ik heb deze blokkade gelijk verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken. Laat je even weten of het gelukt is?

Nog veel plezier in Frankrijk toegewenst! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!

Reageer