Beantwoord

Ik kan niet SMSEN naar 2244 in het buitenland

Hallo ik kan al een tijdje niet SMSEN naar 2244. Ik heb hier al contact over gehad met de klantenservice maar zij konden niks voor mij doen. Maar als ik nou iets wil kopen ofzo moet ik altijd SMSEN naar 2244... Al mijn instellingen staan goed. Ik heb niks geblokkeerd en ook al mijn telefoon opnieuw aan gezet. Ik kan wel naar alle andere nummers SMSEN. Heb zelfs mijn kaartje in een andere telefoon gedaan en dan als nog kan ik alleen niet naar 2244 SMSEN. Ik ben nu op vakantie en wilde gebruik maken van extra mb's maar dat gaat dus niet.
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 augustus 2017, 16:38

Hi NatasjaD,

Welkom op ons forum!

Bedoel je de unlimited 48 uur data actie van de T-Mobile Facebook pagina? Die is namelijk alleen geldig voor in Nederland. Dat is ook meteen de reden waarom het niet lukt om naar het nummer te sms'en. Je kunt alleen gebruik maken van deze actie als je in Nederland bent. Dat staat ook bovenin het Facebook bericht aangegeven. Er komen vaker van dit soort leuke acties! Dus zodra je terugkomt in ons mooie landje, kan je weer meedoen. :D

Ik wil je meteen meer informatie meegeven over hoe je extra data kunt aanschaffen in het buitenland. Dat kan je op verschillende manieren doen. Je kunt een MB/GB-aanvuller aanschaffen via jouw My T-Mobile en via deze speciale roaming pagina. Zou je dit ook willen uitproberen? Houd er wel rekening mee dat je pas een MB/GB-aanvuller kunt aanschaffen op het moment dat jouw vaste databundel op is. Je kunt ook op deze pagina kijken voor extra informatie over het kopen van een MB/GB-aanvuller.

Ik wens je nog veel plezier op vakantie! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hi NatasjaD,

Welkom op ons forum!

Bedoel je de unlimited 48 uur data actie van de T-Mobile Facebook pagina? Die is namelijk alleen geldig voor in Nederland. Dat is ook meteen de reden waarom het niet lukt om naar het nummer te sms'en. Je kunt alleen gebruik maken van deze actie als je in Nederland bent. Dat staat ook bovenin het Facebook bericht aangegeven. Er komen vaker van dit soort leuke acties! Dus zodra je terugkomt in ons mooie landje, kan je weer meedoen. :D

Ik wil je meteen meer informatie meegeven over hoe je extra data kunt aanschaffen in het buitenland. Dat kan je op verschillende manieren doen. Je kunt een MB/GB-aanvuller aanschaffen via jouw My T-Mobile en via deze speciale roaming pagina. Zou je dit ook willen uitproberen? Houd er wel rekening mee dat je pas een MB/GB-aanvuller kunt aanschaffen op het moment dat jouw vaste databundel op is. Je kunt ook op deze pagina kijken voor extra informatie over het kopen van een MB/GB-aanvuller.

Ik wens je nog veel plezier op vakantie! 🙂
Hoi nee ik ben gewoon in Nederland op vakantie de rest weet ik allemaal al. Ik vertel hier boven dat ik niet kan SMSEN naar 2244. Dat is het probleem..
. Ik kan ook niet mee doen aan die actief want ik kan dus niet SMSEN naar dat nummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Natasja,

Van welk toestel maak je gebruik? Heb je een iPhone? Zo ja probeer dan (224)4 te sms’en wanneer een sms wilt sturen.
Als je een Android toestel hebt dan kan het ook aan een blokkade liggen. Zo ja, dan heb je in het verleden eerder een sms willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je toen 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat jouw telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms.

Je kan het deblokkeren door het volgende te doen; apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes(menu) > speciale toegang > primium sms-services gebruiken > berichtenservice > en maak dan de keuze ask/never allow/always allow’

Laat je even weten of dit heeft geholpen?
Hallo Hajar,

Bedankt voor je reactie. Ik kom helaas niet verder dan applicaties daarna kan ik speciale toegang niet vinden ook als ik een zoekopdracht in voer vind hij het niet.
Ik heb een Samsung A3....
Reputatie 7
Badge +19
Hi Natasja,

En als je dit probeert?

1. Press the Menu key from the home screen.

2. Select Settings.

3. Select the More tab at the top right corner of your screen.

4. Select Application Manager.

5.Slide the screen to the All section.

6. Select Messages.

7. Under the Permissions section you will find a drop down menu with 3 options for Sending Premium SMS (this isn't very obvious but is in the middle of the permissions text)

Ask - Never Allow - Always Allow

8. Select the desired option (Ask is the default).

Je kan dan het beste always allow (altijd toestaan) kiezen. Lukt het zo?
Jaaaaa eindelijk gevonden. Nou hopen dat hij het doet. Alvast bedankt en anders hoor je me nog 😃
Reputatie 7
Badge +19
Top! Ik hoor graag of dit je probleem oplost. 🙂

Reageer