Beantwoord

Ik kan niet vanuit het buitenland bellen

• 25 mei 2016
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ik was dit jaar oa in Thailand en recent in Turkije, Ik kon daar niet naar Nederland bellen. Zodra ik weer in Nederland arriveerde kon ik meteen weer bellen. In de T-Mobile winkel kon men mij niet verder helpen.
icon

Beste antwoord door David 26 mei 2016, 14:44

Hoi Hubogg,

Welkom op ons forum! Mooie bestemmingen heb je bezocht zeg, staan er nog meer reizen op het programma? :)

Ik ben gelijk in het systeem om te kijken of het probleem te achterhalen is en ik zie dat je vorig jaar een nieuw contract hebt afgesloten. De blokkade die hierdoor geactiveerd was, was er nog niet vanaf gehaald, dat heb ik dus direct gedaan. Je kunt voortaan dus gewoon gebruikmaken van je abonnement in het buitenland. Ik wil je nog wel m'n excuses aanbieden, want in de winkel hadden ze dit ook voor je kunnen oplossen, had weer moeite en tijd gescheeld.

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, stuur dan nog even een berichtje, we helpen je graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hubogg,

Welkom op ons forum! Mooie bestemmingen heb je bezocht zeg, staan er nog meer reizen op het programma? :)

Ik ben gelijk in het systeem om te kijken of het probleem te achterhalen is en ik zie dat je vorig jaar een nieuw contract hebt afgesloten. De blokkade die hierdoor geactiveerd was, was er nog niet vanaf gehaald, dat heb ik dus direct gedaan. Je kunt voortaan dus gewoon gebruikmaken van je abonnement in het buitenland. Ik wil je nog wel m'n excuses aanbieden, want in de winkel hadden ze dit ook voor je kunnen oplossen, had weer moeite en tijd gescheeld.

Als je nog verdere vragen voor ons hebt, stuur dan nog even een berichtje, we helpen je graag verder!
Bedankt. Ik blijf het super slecht vinden van T- mobile, ook omdat de winkelmedewerkster ruim de tijd eraan besteed heeft om het op te lossen i.s.m T-mobile. Ook was ik beslist geen nieuwe klant voor T-mobile.
Reputatie 6
Badge +16
Hi hubogg,

Je hebt helemaal gelijk. De blokkade had niet aan moeten staan. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Kan je nu wel overal gebruik van maken? Zoals onze vriendelijke collega David aangaf; je weet ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebt!

Reageer