Beantwoord

Ik probeer een +32 nummer terug te bellen maar krijg. Deze oproep is niet toegestaan

  • 7 januari 2016
  • 4 reacties
  • 12401 Bekeken

Ik heb afgelopen dagen contact gehad met een +32 nummer probeer nu zelf de persoon terug te bellen en krijg te horen. Deze oproep is niet toegestaan. Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Amy 7 januari 2016, 19:35

Hey Rpc,



Wat vreemd dat het niet lukt! Er is geen blokkade actief, je zou gewoon naar buitenlandse nummers moeten kunnen bellen.



Heb je geprobeerd of het lukt als je het plusteken vervangt door twee nullen? Hou er verder rekening mee dat de nul die aan een nationaal netnummer vooraf gaat moet worden weggelaten. Het nummer '08765.123456' wordt dus samen met het landnummer: '0032.8765.123456'.



Laat je weten of het zo lukt? :8
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Ik heb afgelopen dagen contact gehad met een +32 nummer probeer nu zelf de persoon terug te bellen en krijg te horen. Deze oproep is niet toegestaan. Waar kan dit aan liggen?

Hoi rpc,

Je zou standaard gewoon moeten kunnen bellen naar het buitenland. Heb je wellicht een blokkade? Je hebt alle rekeningen voldaan? Kun je wel andere buitenlandnummers bereiken?

Let us know!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Rpc,

Wat vreemd dat het niet lukt! Er is geen blokkade actief, je zou gewoon naar buitenlandse nummers moeten kunnen bellen.

Heb je geprobeerd of het lukt als je het plusteken vervangt door twee nullen? Hou er verder rekening mee dat de nul die aan een nationaal netnummer vooraf gaat moet worden weggelaten. Het nummer '08765.123456' wordt dus samen met het landnummer: '0032.8765.123456'.

Laat je weten of het zo lukt? :8
i have the same problem. Customer Service has no idea what the problem is. I never had this problem before. There is no blockage on my phone. I can make calls but people can not call me! And they tell me that someone will contact me in 5 DAYS!!!!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Dantemmw,

I can fully understand you're not happy with this. I wouldn't be either!

It's very good that you already called our customer service. I can see they indeed forwarded this problem to our specialists so they can research the problem and come up with a solution! This can take a few days but I'm sure this problem will be resolved soon so you can enjoy our network to the fullest again.

Thanks in advance for your patience and if you have any other questions in the meantime, please feel free to ask them! 🙂

Reageer