Beantwoord

In Italië 4G trager dan 3G

• 6 september 2017
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Hoe kan ik de iPhone 7plus van mijn vrouw herstellen. We hebben beide hetzelfde abonnement, maar 4G werkt bij haar niet. (Nauwelijks) en bij mij prima. Wat kan dit veroorzaken. Beide iPhone 7
icon

Beste antwoord door Hajar 6 september 2017, 12:41

Hi hageerdi,

Ik heb even gecontroleerd of je vrouw een blokkade heeft voor internet in het buitenland, maar dat is niet het geval. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je netwerkinstellingen kunt herstellen op de iPhone. Zorg er ook voor dat ze handmatig 4G selecteert bij mobiel netwerk> opties mobiele data> 4G. In Italië zou je het beste bereik moeten hebben met TIM en WIND netwerk. Deze kun je handmatig selecteren.

Laat je even weten of het zo is gelukt? Ik wens je nog een fijne tijd daar! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Zit zij misschien op een ander netwerk ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi hageerdi,

Ik heb even gecontroleerd of je vrouw een blokkade heeft voor internet in het buitenland, maar dat is niet het geval. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je je netwerkinstellingen kunt herstellen op de iPhone. Zorg er ook voor dat ze handmatig 4G selecteert bij mobiel netwerk> opties mobiele data> 4G. In Italië zou je het beste bereik moeten hebben met TIM en WIND netwerk. Deze kun je handmatig selecteren.

Laat je even weten of het zo is gelukt? Ik wens je nog een fijne tijd daar! 🙂
Bedankt voor de reactie, maar het heeft geen enkel effect. Google, whatsapp,smsgmail etc niets krijgt geen verbinding met het netwerk. Gr.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hageerdi,

Wat jammer dat tip van Hajar geen effect heeft gehad!

Kun je de simkaart van je vrouw eens in jouw toestel stoppen en kijken of het dan wel goed gaat? En hoe gaat het als je jouw goed werkende simkaart in het toestel van je vrouw stopt? Door dit te kruistesten, kunnen we kijken waar het probleem precies zit. Aan de hand daarvan kunnen we verder zoeken naar een oplossing.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen!
Opgelost! De tmobile service medewerkster stelde voor om de provider te veranderen van TIM in WIND. Toen was het opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi hageerdi,

Fijn dat het nu is opgelost door een ander netwerk te selecteren. Dat bedoelden wij ook met handmatig een netwerk selecteren. Ik wens je nog een hele fijne tijd in Italië! 🙂

Reageer