[INFO] Welkomstberichten buitenland

• 20 november 2018
  • 10 reacties
  • 1351 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11488 reacties

Wanneer je over de grens komt, dan gaat je telefoon al automatisch even af en je wordt welkom geheten in België, Spanje, Senegal, Canada of waar dan ook in de wereld!

Deze berichten worden automatisch verzonden, zodra er contact wordt gemaakt met een mast over de grens (ook als je bijvoorbeeld nog nét in Nederland bent en contact maakt met een mast van een buurland). We zijn verplicht om deze informatie te verstrekken, dus ondanks dat er in de loop der jaren veel veranderd is, moeten wij dit bericht nog altijd versturen.

Kan ik dit bericht zelf uitzetten of uit laten schakelen door jullie?

Het is niet mogelijk om deze welkomstberichten zelf via My T-Mobile uit te schakelen. Als je de berichten niet meer wilt ontvangen kun je wel in dit topic een reactie achterlaten. Daarmee geef je aan dat je op de hoogte bent van alle tarieven in het buitenland en hier niet meer over geïnformeerd wilt worden, middels een SMS. Wij zorgen er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt aangepast in ons systeem!

Kan ik de tarieven ook zelf actief opvragen voor een land?

Jazeker! We hebben de tarieven op onze website over het buitenland staan. Hier vind je precies welke kosten er gelden bij jouw abonnement en het land en zone waar je naartoe reist.

Daarnaast kun je ook via SMS de tarieven opvragen. Als je in Nederland bent, sms gratis PRIJS naar 5545. Bijvoorbeeld PRIJS SPANJE of PRIJS NIEUW-ZEELAND. We sturen je een sms terug met daarin de tarieven die voor jou gelden in dat land. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan!

Als je nog meer informatie over gebruik in het buitenland zoekt, kijk dan even op onze website of laat een reactie achter! In ieder geval wensen we je alvast hele mooie reizen toe! 😎

10 reacties

Goede middag. Graag wil ik de welkomsberichten niet meer ontvangen. Bvd jhon van den beucken
svp bij mij ook de welkomsberichten uitschakelen.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jhonvandenbeucken & @SAM_024,

Dit wil ik graag voor jullie regelen, maar beiden zijn jullie niet op de Community geregistreerd met jullie My T-Mobile account. Ik kan dit nu dus niet doorvoeren voor jullie. Kunnen jullie alsnog registreren met My T-Mobile of mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN.

Ik zie jullie reactie of bericht graag spoedig tegemoet!
Hallo David,

ik ben nu ingelogd met mijn T-Mobile nummer. Is dit voldoende?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @SAM_024,

Yes, zo lukt 'ie! Ik heb de berichten nu voor je uitgeschakeld, dus als je de grens over gaat krijg je deze niet meer. Je kunt de tarieven via de link uit het eerste bericht checken.

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, let us know!
Bedankt voor de hulp 👍
Opnieuw ingelogd. Lukt het nu wel?
Hallo David
Zou je mij die sms dienst ook aub uit kunnen zetten .
Alvast bedankt
Groetjes Yvonne
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvonne,

Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb je verder geholpen in plaats van David. 😋 Ik heb bij deze de welkomstsmst uitgezet, vanaf nu zul je deze niet meer ontvangen. Ik wens je nog een mooi weekend toe en mocht je nog vragen hebben, let me know!
Hi Yvonne,

Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb je verder geholpen in plaats van David. 😋 Ik heb bij deze de welkomstsmst uitgezet, vanaf nu zul je deze niet meer ontvangen. Ik wens je nog een mooi weekend toe en mocht je nog vragen hebben, let me know!

Hallo Hajar

Tuurlijk vind ik dat niet erg. Heel erg bedankt natuurlijk en ik wens jou ook een heel fijn en mooi weekend toe 👍

Reageer