Beantwoord

Internationaal bellen met PrePaid

• 30 maart 2016
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Hoi!

Ook ik lijk niet internationaal te kunnen bellen met mijn PrePaid. Ik zit nu in Guatemala, maar wil af en toe naar Nederland kunnen bellen. Hoe los ik dit op? Zit er ook een blokkering op of moet ik iets anders aanpassen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 maart 2016, 15:26

Hi Sasquatch,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je nu in Guetemala bent! Heb je het naar je zin?

Ik heb even je gegevens erij gepakt en je hebt geen blokkades actief staan dus daar ligt het niet aan. Ik heb even onze buitenlandse dekkingskaart erbij gepakt en met PrePaid kun je in Guatemala met de volgende netwerken verbinding maken; Tigo en Claro. Met deze netwerken kun je zelf niet bellen maar alleen gebeld worden. Je kan wel sms versturen en ontvangen. Misschien is het een idee om een lokale simkaart aan te schaffen zodat je zelf ook kunt bellen?

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Nog heel veel plezier in Guatemala! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sasquatch,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je nu in Guetemala bent! Heb je het naar je zin?

Ik heb even je gegevens erij gepakt en je hebt geen blokkades actief staan dus daar ligt het niet aan. Ik heb even onze buitenlandse dekkingskaart erbij gepakt en met PrePaid kun je in Guatemala met de volgende netwerken verbinding maken; Tigo en Claro. Met deze netwerken kun je zelf niet bellen maar alleen gebeld worden. Je kan wel sms versturen en ontvangen. Misschien is het een idee om een lokale simkaart aan te schaffen zodat je zelf ook kunt bellen?

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Nog heel veel plezier in Guatemala! 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt checken als je een blokkade hebt via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades.

Groet,

Reageer