Beantwoord

internet/bellen binnen EU lukt niet

• 19 juli 2019
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

ik heb een vraagje , in mijn bundel of abbonoment zit in dat ik gwn mijn normale mb’s kan opmaken in europa . Alleen nu heb ik hier in spanje ( ibiza ) geen bereik . Ik kan niet bellen of internetten en er blijven 3 puntjes staan boven waar 4g hoort te staan . Mij. Vraag bij deze is hoe ik dat zou kunnen oplossen en of wat de reden hiervan kan zijn ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 juli 2019, 23:05

Beste @Rishena lisandra Welkom in de community.

Het kan voorkomen dat je niet direct verbinding hebt. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
  • Je dataroaming staat mogelijk niet aan.
  • Er staat een blokkade op ‘internet en data’ in het buitenland in My T-Mobile.
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart.
  • Je laatste factuur is nog niet betaald.
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed.
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.

Op deze pagina kun je zien met welke netwerkproviders in het buitenland T-Mobile afspraken heeft gemaakt. Ook kun je zien of deze providers 4G bieden. Denk er aan dat ook in het buitenland de providers hun netwerken verbeteren. Daarom kan de daadwerkelijke dekking ter plekke beter zijn dan we hier vermelden.

Hopelijk lukt het om verbinding te maken.
Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Rishena lisandra Welkom in de community.

Het kan voorkomen dat je niet direct verbinding hebt. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
  • Je dataroaming staat mogelijk niet aan.
  • Er staat een blokkade op ‘internet en data’ in het buitenland in My T-Mobile.
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart.
  • Je laatste factuur is nog niet betaald.
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed.
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.

Op deze pagina kun je zien met welke netwerkproviders in het buitenland T-Mobile afspraken heeft gemaakt. Ook kun je zien of deze providers 4G bieden. Denk er aan dat ook in het buitenland de providers hun netwerken verbeteren. Daarom kan de daadwerkelijke dekking ter plekke beter zijn dan we hier vermelden.

Hopelijk lukt het om verbinding te maken.
Succes!
goede morgen , ik heb alles even nagekeken en alles wijst er op dat het internet het hoort te doen . Ik kan geen blokkades vinden . En roaming en alles staat aan . Mensen waarmee ik op vakantie ben met de zelfde provider hebben wel gewoon internet . Ook staat er dat ik nog 4000 mb heb binnen nl en eu , maar hij doet het niet .
groetjes rishena
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rishena,

Lekker zeg, Ibiza! Dat is hopelijk een stuk beter weer dan hier!

Ik heb het even gecontroleerd en zie dat je op het moment een betalingsachterstand hebt, dus CrisTien had het hier in haar oorzaken bij het juiste eind. Deze openstaande achterstand moet eerst voldaan worden, voordat de blokkades worden opgeheven. Via My T-Mobile zie je welke bedrag er betaald moet worden. Wanneer dat is gebeurd wordt de blokkade automatisch opgeheven. Ik zie alleen ook dat je zelf een blokkade op internationale gesprekken hebt geactiveerd, deze moet je dan ook nog even via My T-Mobile verwijderen, maar dat heeft pas effect nadat de achterstand betaald is.

Voor nu in ieder geval een goed verblijf op Ibiza toegewenst en laat het weten als we nog iets kunnen betekenen voor je!
Heel erg bedankt !!!! Ik kon geen achterstand vinden ahahaa misschien niet goed gekeken . Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +18
Heel erg bedankt !!!! Ik kon geen achterstand vinden ahahaa misschien niet goed gekeken . Fijne avond!

Kijk even bij je facturen in de TM app dan weet je meteen wat er nog betaald moet worden. Kun je via Ideal voldoen om de blokkade zo snel mogelijk op te heffen.

Reageer