Beantwoord

Internet bij T-Mobile GO

  • 30 december 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hallo, ik heb een T-Mobile unlimited GO abbonnement en reis voor mijn werk regelmatig naar Belgie maar iedere keer als ik hier kom komt er te staan dat ik geen service heb.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen
icon

Beste antwoord door David 31 december 2017, 13:37

Hoi RonaldErnst,



Dat is erg onhandig! Ik heb dit gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er een blokkade op jouw abonnement stond. Hierdoor kon je jouw abonnement niet gebruiken in het buitenland. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan moet het weer werken!



Alvast een mooie jaarwisseling! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi RonaldErnst,

Dat is erg onhandig! Ik heb dit gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er een blokkade op jouw abonnement stond. Hierdoor kon je jouw abonnement niet gebruiken in het buitenland. Deze heb ik direct voor je verwijderd. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan moet het weer werken!

Alvast een mooie jaarwisseling! 🙂

Reageer