Beantwoord

Internet blokkade buitenland

  • 28 mei 2017
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Mogelijk is er een blokkade op mijn toestel waarbij ik niet kan internetten in Duitsland uit mijn bundel, is dit na te kijken en nog liever op te heffen??
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 09:00

Hoi Piarie,

Dat heb ik gelijk voor je gecontroleerd, maar er staat geen actieve blokkade op jouw abonnement. Je hebt ook nog al jouw MB's over, dus je hebt in ieder geval data om over de grens te gebruiken. Heb je al eens handmatig een ander provider geselecteerd? We hebben in dit topic de stappen staan die je kunt ondernemen om een werkende verbinding te krijgen. Hopelijk lukt het met die instructies!

Mocht het nog niet werken, laat dan even een reactie in het algemene topic achter met wat je geprobeerd hebt. We helpen je dan daar graag verder! Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Piarie,

Dat heb ik gelijk voor je gecontroleerd, maar er staat geen actieve blokkade op jouw abonnement. Je hebt ook nog al jouw MB's over, dus je hebt in ieder geval data om over de grens te gebruiken. Heb je al eens handmatig een ander provider geselecteerd? We hebben in dit topic de stappen staan die je kunt ondernemen om een werkende verbinding te krijgen. Hopelijk lukt het met die instructies!

Mocht het nog niet werken, laat dan even een reactie in het algemene topic achter met wat je geprobeerd hebt. We helpen je dan daar graag verder! Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.