Beantwoord

internet buiten EU per MB betalen met abonnement

• 18 september 2019
  • 3 reacties
  • 669 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil graag buiten de EU per MB betalen in plaats van een Travel & Surf pas te kopen. Volgens de site van T-mobile zou ik dit moeten kunnen. Echter krijg ik alleen de opties om diverse Travel & Surf passen aan te schaffen... Dit wil ik juist niet omdat die passen maar enkele dagen geldig zijn en ik alleen veilig internet wil hebben om mijn banksaldo indien nodig aan te vullen... HELP!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2019, 12:43

Hi @dopey1984

Op welke manier probeer je betalen per MB te activeren? Zou je eens naar www.t-mobile.nl/roaming kunnen gaan en daar selecteren? Ik ben benieuwd of het lukt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @dopey1984

Op welke manier probeer je betalen per MB te activeren? Zou je eens naar www.t-mobile.nl/roaming kunnen gaan en daar selecteren? Ik ben benieuwd of het lukt!
Reputatie 2
Beste Hajar,

Op het moment dat ik daar naar toe ga krijg ik alleen de opties te zien voor een Travel & Surf passen, nl. de Travel & Surf pas XS t/m L en de optie voor een voucher inwisselen met een voucher code. Meer dan dat krijg ik niet te zien...

Zie ook de bijlagen:

Reputatie 7
Badge +20
Hi @dopey1984

Dan is die optie niet beschikbaar in die zone. Ik krijg die namelijk ook niet te zien als ik je gegevens erbij pak. Je zou kunnen overwegen om een kleine Travel & Surf pas te activeren zodat je alsnog je betalingen kan doen. Excuses voor het ongemak en wens je een fijne tijd daar!

Reageer