Beantwoord

Internet buitenland

• 3 september 2014
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik zit momenteel in Engeland voor een langere tijd. Nu zat ik rond te kijken op de website en kwam ik bij een abonnement van 15 euro uit met onbeperkt internet voor in het buitenland. Het is mij echter niet echt duidelijk wat de voorwaarden zijn..
ik heb de verificatiecode ingevuld, maar deze werkte niet. Komt dit omdat ik nog geen 18 ben en/of omdat ik geen lopend abonnement heb? En wordt er een bedrag maandelijks afgeschreven of moet ik via een prepaid sms code elke maand activeren?

alvast bedankt

Met vriendelijke groeten,

Anne
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 3 september 2014, 11:22

Je geeft aan dat je geen abonnement hebt? Dus je hebt een prepaidkaart?

De bundel internet Europa is voor klanten met een abonnement, een vaste bundel voor internet in het buitenland.
Voor prepaid is dat er helaas niet.

Je zou een basisabonnement af kunnen sluiten voor 5 euro per maand (zonder belminuten of internet in Nederland) met een Internet Europabundel voor 15 euro per maand.

Dan heb je in de EU 500mb per maand tot je beschikking en een Nederlands nummer waar je op bereikbaar ben.

Eventuele kosten voor bellen en gebeld worden zullen dan wel apart afgerekend worden.

Is dit wat je bedoelt?

Een abonnement dient wel afgesloten te worden door een meerderjarige, overigens.
Bekijk origineel

1 reactie

Je geeft aan dat je geen abonnement hebt? Dus je hebt een prepaidkaart?

De bundel internet Europa is voor klanten met een abonnement, een vaste bundel voor internet in het buitenland.
Voor prepaid is dat er helaas niet.

Je zou een basisabonnement af kunnen sluiten voor 5 euro per maand (zonder belminuten of internet in Nederland) met een Internet Europabundel voor 15 euro per maand.

Dan heb je in de EU 500mb per maand tot je beschikking en een Nederlands nummer waar je op bereikbaar ben.

Eventuele kosten voor bellen en gebeld worden zullen dan wel apart afgerekend worden.

Is dit wat je bedoelt?

Een abonnement dient wel afgesloten te worden door een meerderjarige, overigens.

Reageer