Beantwoord

Internet buitenland

• 4 juli 2016
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Beste tmobile,
Momenteel wil ik gebruik maken van mijn internetbundel in het buitenland. Het lukt echter niet om verbinding te krijgen met jullie netwerk. Mijn telefooninstellingen zijn volgens jullie aanwijzingen (dataroaming aan, EUabonnement uit), maar ik krijg geen "3G/4G" boven in mijn scherm en dus geen verbinding met internet. Ik heb mijn telefoon al proberen te resetten en dergelijke, maar niets lijkt te helpen. Weten jullie hoe ik het internet aan de praat krijg?
icon

Beste antwoord door Amy 5 juli 2016, 08:50

Hey Marlon,

Lekker op vakantie? :8

Ik ben net ons systeem ingedoken en ik zag dat er een klantverzoekblokkade actief was op dataroaming. Deze blokkade is toegevoegd op 26 januari. Uiteraard heb ik de blokkade net voor je verwijderd.

Wil je laten weten of alles nu naar behoren werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Marlon,

Lekker op vakantie? :8

Ik ben net ons systeem ingedoken en ik zag dat er een klantverzoekblokkade actief was op dataroaming. Deze blokkade is toegevoegd op 26 januari. Uiteraard heb ik de blokkade net voor je verwijderd.

Wil je laten weten of alles nu naar behoren werkt?
Super, hartstikke bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Graag gedaan! 🙂

Ik zie trouwens dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep aanmaken met T-Mobile klanten en onderling gratis bellen binnen Nederland. Ook ontvang je met T-Mobile Samen iedere maand een cadeautje, dat kan bijvoorbeeld 500MB of factuurkorting zijn. Je kunt gemakkelijk (en gratis) een groep aanmaken op deze pagina op My T-Mobile.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer