Beantwoord

Internet buitenland

• 16 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Ik ben in Italië op vakantie en heb WiFi in mijn huisje. Nu wil ik buiten ook internetten en daarom een surf en turf aangeschaft (zichtbaar in aankoop). Helaas doet het internet het buiten niet. Wellicht zijn mijn internet instellingen niet correct. Ik heb een iPhone 6. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Pastoor80 19 augustus 2016, 21:12

Bedankt Hajar, een ander netwerk en herstarten (combi was nodig) heeft geholpen. Bedankt voor het mee denken. Uiteraard ook een bedankje aan Jan.
Bekijk origineel

7 reacties

Roaming staat aan en eronder internet Europa uit
Reputatie 4
Badge +12
Heb je al een keer geprobeerd toestel uit en weer aan ?. Als automatisch zoeken niet lukt dan handmatig proberen .
Dat heb ik geprobeerd Jan, zelfs de provider TIM gekozen omdat zij de partner zijn van tmobile in Italië maar helaas zonder resultaat.
Reputatie 4
Badge +12
Misschien staat er een blokkering voor buitenland op je abonnement, als dat zo is kan tmobile het voor jou verwijderen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pastoor80,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je pas het niet doet. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkade actief staan. Ik zie dat je pas actief is en dat je bent verbonden met het netwerk TIM. Zou je eens een ander netwerk kunnen proberen zoals WIND of H3G? Hiermee zou je ook een goede verbinding moeten kunnen hebben. Herstart ook even je toestel.

Ik hoor graag van je of je met een andere netwerk wel verbinding hebt.
Bedankt Hajar, een ander netwerk en herstarten (combi was nodig) heeft geholpen. Bedankt voor het mee denken. Uiteraard ook een bedankje aan Jan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pastoor80,

Graag gedaan! Ik ben blij dat alles naar behoren werkt met een ander netwerk. Ik wens je nog een hele fijne tijd in Italië. 🙂

Reageer