Beantwoord

Internet buitenland

• 2 januari 2017
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Zowel App als T- mobile site denken dat ik nog steeds in NL ben terwijl ik al Australie zit, heb zelfs ook de gebruikelijjke buitenland sms gekregen?! Mijn iphone vertikt het om de locatie hier te gebruiken, kan dus geen internet pas kopen?
Iemand een truc?

bvd,
Michel
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2017, 16:52

Hey Michel,

Jouw gebruikersnaam heb ik aangepast, omdat het een openbaar forum is, is het namelijk niet toegestaan privégegevens te plaatsen. Het gebruiken van je 06-nummer als gebruikersnaam is dan ook niet handig.

Zo te zien heeft Jan ook al een goede suggestie gegeven, heeft dit misschien al geholpen? We hebben ook dit algemene topic met een aantal suggesties die je kunt uitvoeren. Kun je deze ook eens uitvoeren? Er staan in ieder geval geen blokkades op het gebruik in het buitenland en er is ook geen blokkade door een betalingsachterstand. Ik gok dat het aan de instellingen of provider ligt dat je geen verbinding krijgt met het Australische netwerk.

Laat je weten of het gelukt is om een verbinding te maken? In ieder geval nog een mooi verblijf down under! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Staat op je iPhone wel EU op uit ?
Probeer ook eens je telefoon uit en aan te doen , kan soms helpen !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Michel,

Jouw gebruikersnaam heb ik aangepast, omdat het een openbaar forum is, is het namelijk niet toegestaan privégegevens te plaatsen. Het gebruiken van je 06-nummer als gebruikersnaam is dan ook niet handig.

Zo te zien heeft Jan ook al een goede suggestie gegeven, heeft dit misschien al geholpen? We hebben ook dit algemene topic met een aantal suggesties die je kunt uitvoeren. Kun je deze ook eens uitvoeren? Er staan in ieder geval geen blokkades op het gebruik in het buitenland en er is ook geen blokkade door een betalingsachterstand. Ik gok dat het aan de instellingen of provider ligt dat je geen verbinding krijgt met het Australische netwerk.

Laat je weten of het gelukt is om een verbinding te maken? In ieder geval nog een mooi verblijf down under! 🙂
Thanks! Heb vanalles gereset en aan en uit, maar de truc was een andere provider checken met 3/4G (geen Vodafone AU in ieder geval)
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal top, Thinker! Nog een fijne tijd in Australië! 🙂

Reageer