Beantwoord

Internet buitenland


Hallo, ik heb momenteel geen internet in het buitenland terwijl volgens mijn tmobile alles betaald is.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 februari 2018, 15:30

Hi Gaula,

Er stond nog een blokkade actief voor gebruik in het buitenland, maar geen zorgen de blokkade is verwijderd! Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en daar zie je precies met welk netwerk je het beste bereik hebt!

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt? Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gaula,

Er stond nog een blokkade actief voor gebruik in het buitenland, maar geen zorgen de blokkade is verwijderd! Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en daar zie je precies met welk netwerk je het beste bereik hebt!

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt? Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland!

Reageer