Beantwoord

Internet buitenland

• 1 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Ik krijg geen internet in het buitenland???? Ik heb heel af en toe wifi van de camping maar geen 2g, 3g of 4g...
Zeer vervelend... Alles staat aan... Roaming staat aan...
icon

Beste antwoord door Hajar 2 augustus 2018, 12:00

Hi,

Heb je het naar je zin in het buitenland? Ik wil graag je verblijf daar leuker maken, want ik heb namdelijk de oplossing gevonden. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd voor data roaming in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je nu je toestel herstart en roaming aan hebt staan in je toestel dan moet je weer kunnen internetten. Beijk ook deze pagina en selecteer het land waar je bent. Je ziet dan precies met welke provider je het beste bereik hebt in dat land.

Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je nog veel plezier op de camping.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Heb je het naar je zin in het buitenland? Ik wil graag je verblijf daar leuker maken, want ik heb namdelijk de oplossing gevonden. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd voor data roaming in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je nu je toestel herstart en roaming aan hebt staan in je toestel dan moet je weer kunnen internetten. Beijk ook deze pagina en selecteer het land waar je bent. Je ziet dan precies met welke provider je het beste bereik hebt in dat land.

Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je nog veel plezier op de camping.
Perfect!!! Dank je wel... Wist ik zelf niet........

Reageer