Beantwoord

Internet buitenland bij Go

• 21 februari 2017
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

goede dag , heb sinds vandaag een mobile go unlimited europa. Ik ga volgende week naar Berlijn toe. Nu lees ik dat bij sommige mensen internet voor buitenland geblokkeerd staat. Maar ik heb een Go unlimited , moet ik dan toch nog iets laten deblokkeren bij jullie ?
vriendelijke groet,
Ingrid
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2017, 14:33

Hey Ingrid,

Gaaf dat je een Go abonnement bij ons hebt genomen! Van harte welkom. :)

Goed ook dat je hier gelijk achteraan bent gegaan en dit klopt inderdaad. Dit gaat met name om een blokkade op het bellen in het buitenland. Deze heb ik er bij jou ook gelijk vanaf gehaald. Dit gebeurt normaliter automatisch binnen een paar dagen, maar dan heb jij daar in ieder geval geen omkijken meer naar.

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor de extra voordelen die je bij ons krijgt!

Alvast heel veel plezier in Berlijn en als wij nog iets voor je kunnen doen, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Thalina ,
Bedankt voor je reactie. Alles is nu duidelijk :-)

fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ingrid,

Gaaf dat je een Go abonnement bij ons hebt genomen! Van harte welkom. :)

Goed ook dat je hier gelijk achteraan bent gegaan en dit klopt inderdaad. Dit gaat met name om een blokkade op het bellen in het buitenland. Deze heb ik er bij jou ook gelijk vanaf gehaald. Dit gebeurt normaliter automatisch binnen een paar dagen, maar dan heb jij daar in ieder geval geen omkijken meer naar.

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor de extra voordelen die je bij ons krijgt!

Alvast heel veel plezier in Berlijn en als wij nog iets voor je kunnen doen, let us know!
Dank voor het bericht en de deblokkade buitenland. Echter wat ik niet helemaal begrijp is dat ik een abonnement Go Unlimited Europa neem , dus in Europa bellen zit standaard in het abonnement ! , vanwaar die standaard blokkade dan nog ?

Maar nogmaals , bedankt voor uw reactie , en bedankt dat u de blokkade eraf heeft gehaald.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ingrid,

Begrijpelijk dat je je dit afvraagt. Deze blokkade werd voorheen standaard geactiveerd om fraude te voorkomen. Inmiddels hebben we inderdaad abonnementen waarbij bellen in de EU standaard bij het abonnement zit. Daarom halen we sinds tijd deze blokkade standaard binnen een paar dagen weg bij klanten met voorheen een Stel Samen & Stel Bij abonnement en nu T-Mobile GO abonnement. We zijn op dit moment ook druk bezig om te kijken of we deze blokkade bij het T-Mobile GO abonnement niet meer standaard kunnen plaatsen, maar dit is een vrij technisch verhaal en kost daarom wat meer tijd. Maar we zijn er in ieder geval mee bezig!

Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ingrid,

Fijn om te horen! 🙂 Alvast een fijn weekend toegewenst!

Reageer