Beantwoord

Internet buitenland (Internet europa + Travel & Surf)

• 21 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo,

ik zit nu in Griekenland en twijfel erover om een Griekse simkaart te nemen, maar ik kan misschien ook bij t-mobile een internetbundel erbij nemen. Ik zag namelijk dat je voor 14,95 voor een maand 500MB internet kan gebruiken, maar gaat dit dan in vanaf de volgende maand of vanaf dat je het aanvraagt? En kan ik het ook begin december makkelijk weer stopzetten? Alvast bedankt!

Groet,

Juliette
icon

Beste antwoord door Issam 22 oktober 2015, 14:00

Hoi Juliette,

Wat leuk dat je in Griekenland bent. Heb je het naar je zin? :)

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Je geeft aan dat je voor €14,95 500MB wilde aanschaffen. Dit is mogelijk bij de Internet Europa bundel. Deze bundel wordt gekoppeld aan je contract en kan dus tijdens je contractperiode niet uitgeschakeld worden. Wel gaat deze direct in als je 'm hebt geactiveerd.

Als je niet van plan bent om vaak te internetten in het buitenland dan wil ik je adviseren om een Travel & Surf pas aan te schaffen. Hierbij koop je eenmalig een pas die voor bijvoorbeeld 1 week geldig is. Je bent daarna nergens aan gebonden. Via de Travel & Surf applicatie of via roaming.t-mobile.nl kan je inzien hoeveel MB's je nog tot je beschikking hebt.

Bij het activeren van een Travel & Surf pas kan je direct gebruik maken van het mobiele data netwerk in het buitenland. Neem voor eventuele aanvullende vragen en onduidelijkheden een kijkje in dit topic. Loop je nog ergens tegenaan of heb je een andere vraag dan weet je ons te vinden. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Juliette,

Wat leuk dat je in Griekenland bent. Heb je het naar je zin? :)

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Je geeft aan dat je voor €14,95 500MB wilde aanschaffen. Dit is mogelijk bij de Internet Europa bundel. Deze bundel wordt gekoppeld aan je contract en kan dus tijdens je contractperiode niet uitgeschakeld worden. Wel gaat deze direct in als je 'm hebt geactiveerd.

Als je niet van plan bent om vaak te internetten in het buitenland dan wil ik je adviseren om een Travel & Surf pas aan te schaffen. Hierbij koop je eenmalig een pas die voor bijvoorbeeld 1 week geldig is. Je bent daarna nergens aan gebonden. Via de Travel & Surf applicatie of via roaming.t-mobile.nl kan je inzien hoeveel MB's je nog tot je beschikking hebt.

Bij het activeren van een Travel & Surf pas kan je direct gebruik maken van het mobiele data netwerk in het buitenland. Neem voor eventuele aanvullende vragen en onduidelijkheden een kijkje in dit topic. Loop je nog ergens tegenaan of heb je een andere vraag dan weet je ons te vinden. 😉
Bedankt voor de snelle reactie! Dus als ik het goed begrijp kan ik nu direct het internet activeren, maar kan ik het niet na een maand weer uitzetten want het loopt dan dus door tot mijn mobiele abbonement eindigt?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo JulietteP,

Graag gedaan hoor. We helpen je graag verder!

Je kan de Internet Europa bundel inderdaad direct activeren, hier kan je dan ook direct gebruik van maken. Alleen kan je de bundel tijdens je contractperiode niet meer uitschakelen. Om te voorkomen dat je ergens aan gebonden bent kan je een Travel & Surf pas activeren. Meer informatie hierover vind je op de Travel & Surf pagina. 🙂

Reageer