Beantwoord

Internet buitenland met de S7

• 17 mei 2016
  • 5 reacties
  • 584 Bekeken

Goedendag,

Ik ben regelmatig en Duitsland en heb nog nooit internet daar kunnen gebruiken.
Nu maakt dat voor de korte bezoekjes niet uit maar in Juni ga ik voor enkele dagen naar Munchen.
Aangezien ik dan contact moet hebben met iemand die (te voet) onderweg is, is internet wel belangrijk.
Kan iemand even kijken wat er precies misgaat? Aangezien de travel & surf app het bij mij ook niet geweldig doet.
Heb gisteren het nog geprobeerd:
wifi uit
roaming aan
verbind automatisch met telekom.de (duitse versie tmobile)
geen internet dus handmatig met ander netwerk en dan handmatig terugzetten.
Bovenstaand alles geen succes.

Ik hoef ook niet perse een travel & surf pas te hebben. betalen per MB vind ik ook wel prima 🙂
icon

Beste antwoord door Hajar 17 mei 2016, 14:48

Hi Pully,

Welkom terug!

In het buitenland wil je natuurlijk ook kunnen internetten en dus ben ik in het systeem gedoken om te kijken wat er niet klopt. Ik zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd op dataroaming daarom kun je dus niet internetten in Duitsland. Ik heb de blokkade verwijderd. Kun je jouw toestel even uit en aanzetten en controleren of je dan wel verbinding kan maken met internet?

Laat het mij weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pully,

Welkom terug!

In het buitenland wil je natuurlijk ook kunnen internetten en dus ben ik in het systeem gedoken om te kijken wat er niet klopt. Ik zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd op dataroaming daarom kun je dus niet internetten in Duitsland. Ik heb de blokkade verwijderd. Kun je jouw toestel even uit en aanzetten en controleren of je dan wel verbinding kan maken met internet?

Laat het mij weten!
Ik ga deze weekend weer naar Duitsland toe.
Zal het dan gelijk even testen en jullie laten weten 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pully,

Helemaal prima! We horen het na het weekend graag. 😃

Veel plezier bij onze oosterburen dit weekend!
beetje laat maar weer.
Internet doet het prima nu :D
excuses voor het ongemak en bedankt voor toch weer eens de snelle service

groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hi Pully,

Dat geeft niet hoor. We zijn blij dat het in ieder geval is opgelost!

Bedankt voor je terugkoppeling en je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. 🙂

Reageer