Beantwoord

Internet buitenland weer niet beschikbaar? (zone 3)

Sinds vandaag heb ik weer problemen met het t-mobile netwerk. Is er weer iets aan de hand waardoor ik nu geen travel & surf pas kan activeren?

Grappige is dat de Duitse foutmelding anders is als de Nederlandse... terwijl Engelse melding zegt dat account informatie niet beschikbaar is.
icon

Beste antwoord door WillemE 15 november 2013, 19:30

@ AkiMoon

Er is geen storing geweest in het buitenland, wellicht dat het om een toestel- of netwerkissue ging waardoor het tijdelijk niet mogelijk was om een pas te activeren. Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het je inmiddels is gelukt! 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Ziet ernaar uit dat internet het weer doet. Blijkbaar weer een kleine storing of onderhoud?
Reputatie 4
@ AkiMoon

Er is geen storing geweest in het buitenland, wellicht dat het om een toestel- of netwerkissue ging waardoor het tijdelijk niet mogelijk was om een pas te activeren. Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het je inmiddels is gelukt! 😉
Ik ben in de VS en kan de Travel & Surf niet activeren. Ik krijg een SMS terug met de melding "Beste klant, U maakt geen gebruik van Travel & Surf.......". Ik probeer WEEKPAS2, PAS AAN naar 1401 maar krijg altijd dezelfde melding. De app doet het ook niet. Mijn abonnement is van 2012. Kunt u misschien mij helpen?
Reputatie 6
Badge +8
Heb je voor vertrek nagekeken of travel & surf aktief is?
Bij de huidige abonnementen is de aktivatie standaard al een tijdje.
Gezien jou abonnement van 2012 is is dat waarschijnlijk niet aktief.

Probeer in te loggen op je My T-Mobile en probeer deze gratis bundel toe te voegen.

Groetjes,
Centaur
Reputatie 5
@Internetsurfer,

Je maakt gebruik van Internet Europa '11. Helaas is het niet mogelijk om deze bundel te combineren met Travel & Surf.
Ik heb daarom je Internet Europa bundel '11 gewijzigd in de nieuwe versie. Deze kost € 14,99, maar ik heb € 5,- korting per maand toegevoegd zodat je hetzelfde bedrag betaalt als voor je oude bundel.

Je kunt wel gebruikmaken van Travel & Surf in combinatie met de nieuwe Internet Europa bundel. Wil je testen of je nu wel een dag - of weekpas kunt aanschaffen?
Het werkt nu. Dank je wel voor het oplossen. Goed service.

Reageer