Beantwoord

Internet buitenland werkt niet in Spanje

• 13 april 2017
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Ik heb net een pas gekocht om te internetten in het buitenland.
Alleen het werkt niet!! Als ik naar status en verbruik ga zie ik dat er genoeg internet is maar helaas werkt het niet. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 13 april 2017, 14:22

Hoi Yentlgeisterfer,

Natuurlijk niet handig als jouw Travel & Surf pas niet werkt in het buitenland! Ik zie dat TheDoctor40 al een paar tips heeft gegeven (bedankt voor het meedenken!). Ik zie verder dat je op dit moment in Spanje bent. Wij kregen vanochtend van meer klanten te horen dat hun internet niet werkte. De oplossing was om handmatig verbinding te maken met het Orange-netwerk. Inmiddels lijken de problemen weer opgelost. Kun je eens jouw toestel uit- en aanzetten? Mocht dit niet helpen, kun je dan ook eens handmatig verbinding maken met Orange? Werkt het dan wel?

Hoe dan ook wens ik je nog een fijne tijd toe in Spanje! En ik hoop natuurlijk dat het probleem met bovenstaande tips is opgelost! Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Wellicht staat dataroaming op je telefoon nog uit. Dit moet aanstaan om op buitenlands netwerk te kunnen internetten. Zou je eens in de instellingen van je telefoon bij de instellingen van het mobiele netwerk kunnen kijken? Ik weet niet welke telefoon je hebt, anders had ik je wat specifiekere hulp kunnen geven ;)

Succes en hopelijk werkt het! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yentlgeisterfer,

Natuurlijk niet handig als jouw Travel & Surf pas niet werkt in het buitenland! Ik zie dat TheDoctor40 al een paar tips heeft gegeven (bedankt voor het meedenken!). Ik zie verder dat je op dit moment in Spanje bent. Wij kregen vanochtend van meer klanten te horen dat hun internet niet werkte. De oplossing was om handmatig verbinding te maken met het Orange-netwerk. Inmiddels lijken de problemen weer opgelost. Kun je eens jouw toestel uit- en aanzetten? Mocht dit niet helpen, kun je dan ook eens handmatig verbinding maken met Orange? Werkt het dan wel?

Hoe dan ook wens ik je nog een fijne tijd toe in Spanje! En ik hoop natuurlijk dat het probleem met bovenstaande tips is opgelost! Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bedankt voor de reactie. Mijn data roaming staat aan, 3! Nog werkt het niet.
Telefoon heb ik aan en uit gezet maar ook dat werkt niet.
Ik vlieg morgen weer naar huis, ik zou het natuurlijk fijn vinden als ik mijn geld terug krijg.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yentl,

Zou je ook eens kunnen testen of een andere provider wel werkt? Het zou sowieso moeten lukken op het netwerk van Orange. Hopelijk lukt het dan wel! Houd je ons op de hoogte?

Reageer