Beantwoord

Internet bundel in de EU

• 27 maart 2018
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 1
Stel ik ben door mijn 10gb internet voor in de EU heen.
Kan ik dan weer een 10gb bundel bij kopen?
icon

Beste antwoord door Bas 28 maart 2018, 11:11

Hey Richard,

Ik zie dat ReadyPlayerOne je al goed op weg geholpen heeft (thanks ReadyPlayerOne)! Bij een Go Unlimited 17.2 is het inderdaad zo dat je binnen Nederland onbeperkt gratis aanvullers kunt "kopen". In het buitenland ligt het net iets anders, maar geen zorgen hoor! Je hebt namelijk maandelijks een bundel van 10GB die je kunt gebruiken binnen de EU. Is je internetbundel op? Dan is een MB- of GB-aanvuller inderdaad een flexibele oplossing! Met een MB- of GB-aanvuller koop je namelijk eenvoudig en snel MB’s of GB's wanneer het nodig is. Meer informatie over de prijzen van deze aanvullers kun je op onze website vinden.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten, we helpen graag!

PS; Keep HODLING! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
De max is geloof ik 5GB voor 20 euro.
https://www.t-mobile.nl/mb-aanvuller

En let op, als de factuurmaand op is, vervalt de aanvuller en ga je weer data verbruiken uit je bundel.
Reputatie 1
Nou ik heb unlimited data, dus vroeg me af hoe dat dan verloopt..
Reputatie 2
Badge
Oh, dan kan je toch gewoon een gratis opvuller "kopen"?
Hoe het precies zit met de bundel in de EU... even wachten op het antwoord van de moderators..
Reputatie 1
Ik geloof dat ik het inmiddels weet. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat een unlimited abonnement echt tot 10gb beperkt was buiten NL. Maar dat blijkt niet zo tegen zijn. Ik kan blijkbaar naar hartelust bundels bij kopen. Met mijn €9,99 kostende Go17. 2 abonnement hoef ik in het buitenland ook niet meer zo op te letten.
Reputatie 4
Badge +13
Hey Richard,

Ik zie dat ReadyPlayerOne je al goed op weg geholpen heeft (thanks ReadyPlayerOne)! Bij een Go Unlimited 17.2 is het inderdaad zo dat je binnen Nederland onbeperkt gratis aanvullers kunt "kopen". In het buitenland ligt het net iets anders, maar geen zorgen hoor! Je hebt namelijk maandelijks een bundel van 10GB die je kunt gebruiken binnen de EU. Is je internetbundel op? Dan is een MB- of GB-aanvuller inderdaad een flexibele oplossing! Met een MB- of GB-aanvuller koop je namelijk eenvoudig en snel MB’s of GB's wanneer het nodig is. Meer informatie over de prijzen van deze aanvullers kun je op onze website vinden.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten, we helpen graag!

PS; Keep HODLING! 😉

Reageer