Beantwoord

internet bundels buiten NL

• 29 juli 2019
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

• Ik ben nu al van voor het weekend aan het belleet T-Mobile....mijn vraag is, hoe kan het dat ik al het hele weekend smsberichten krijg van T-Mobile,en dat ze daar van niks weten. Ik heb inmiddels al drie internet bundels moeten nemen a €15,- en het blijkt na telefonisch contact met jovanna van T-Mobile dat ik genoeg mb's heb......... gisteren vanuit vakantie België naar Nederland moeten rijden om F1 te kunnen kijken.€45 ,-naar de kl.... En nog niet kunnen kijken zoals ik wil.........uitleg en vooral compensatie.......wordt me gevraagd om via community contact op te nemen en screenshots jij te voegen van de smsjes die ik van hun heb gekregen.......... screenshots staan klaar, de mogelijkheid om ze bij te voegen kennelijk niet.......... belachelijk..........pas mijn abonnement verlengd (al sinds 2004 Of zo klant) ben toch sterk aan het twijfelen..........ook Vodafone en KPN hebben acties en netwerk ...........is misschien een betere optie......... Altijd is alles goed geweest,maar dit begint te belachelijk voor woorden te zijn..........PS.....nooit 1 betaling te laat betaald voor 2 abonnementen.......
  • Ik hoop datook dit bericht in de cloud wordt opgeslagen,want ben er serieus over aan het nadenken om met deze flauwekul te stoppen,en alles terug te sturen..... inclusief. deze geweldige telefoon.......... antwoord graag, binnen de tijd dat alweer mijn internetbundel op zou zijn. Volgens jullie.......
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 juli 2019, 10:25

Hoi Axcabrio,

Ik kijk met jou mee!

Waarschijnlijk krijg je deze meldingen van de MB-aanvullers; die gebruik je nu namelijk eerst en het kan best zijn dat je daar nu steeds de 80% en 100% verbruikt sms'jes van krijgt. Jouw gewone bundel, echter, is ook gewoon geldig in de EU. Deze kun je dus ook gewoon gebruiken zonder MB-aanvullers te hoeven aanschaffen, no worries. Gebruik je al de My T-Mobile app? Daarin kun je altijd zien hoeveel MB's je hebt!

Verder heb ik voor nu 30 euro van jouw extra kosten vergoed! Hopelijk heb ik je daarmee weer een stuk blijer gemaakt. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Axcabrio,

Ik kijk met jou mee!

Waarschijnlijk krijg je deze meldingen van de MB-aanvullers; die gebruik je nu namelijk eerst en het kan best zijn dat je daar nu steeds de 80% en 100% verbruikt sms'jes van krijgt. Jouw gewone bundel, echter, is ook gewoon geldig in de EU. Deze kun je dus ook gewoon gebruiken zonder MB-aanvullers te hoeven aanschaffen, no worries. Gebruik je al de My T-Mobile app? Daarin kun je altijd zien hoeveel MB's je hebt!

Verder heb ik voor nu 30 euro van jouw extra kosten vergoed! Hopelijk heb ik je daarmee weer een stuk blijer gemaakt. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Reageer