Beantwoord

Internet doet het niet in buitenland, instellingen staan goed.

Ik heb een sony xperia z3 plus.
Mijn internet doet het niet ik heb alles ingesteld hoe het moet, en via sms zelfs een internet bundel gekocht.
Ook heb ik de simkaart van mijn vriend in mn telefoon gehad, die doet het ook niet op internet. Wel in zijn eigen telefoon dus het moet ergens aan de instellingen binnen in de telefoon zitten.
Maar waar. We zitten momenteel een week in london, maar heb dus een internwt bundel voor niks gekocht. Tevens doen mijn smsjes het wel en kan ik gewoon belleen.
Er staat boven in beeld aanmelden bij netwerk. Dan worst ik dus doorgestuurd om internet in stellen
Maar dit heb ik dus al gedaan.
Helup, wat doe ik fout, of wat doet de telefoon fout.
icon

Beste antwoord door David 25 augustus 2015, 15:04

Hoi Faberkel,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat je ook via Facebook contact hebt gehad met mijn collega, maar nog geen sluitend antwoord hebt ontvangen. Ik zie in ons systeem dat je een nieuwe klant bent bij ons sinds 8 augustus (welkom nog!). Voor nieuwe klanten zit er een regel op dat de eerste 2 facturen moeten worden voldaan, voor er volledig gebruik kan worden gemaakt van bellen en internetten in het buitenland.

Bij jou is dit nog niet het geval geweest, dus vandaar dat je in het buitenland geen gebruik kon maken van het netwerk. Volgende keer lukt dat dus gewoon wél! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi faberkel, welkom op het forum.

Heb je wel roaming aangezet? Anders kun je in het buitenland geen internet gebruiken.
Misschien staat er een blokkade op internet in het buitenland, dat kan ik als medeklant helaas niet voor je inzien. Een reactie van een T-Mobile moderator duurt gemiddeld 48 uur.
Ik denk idd dat het de roaming is anders weet ik het ook niet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Faberkel,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat je ook via Facebook contact hebt gehad met mijn collega, maar nog geen sluitend antwoord hebt ontvangen. Ik zie in ons systeem dat je een nieuwe klant bent bij ons sinds 8 augustus (welkom nog!). Voor nieuwe klanten zit er een regel op dat de eerste 2 facturen moeten worden voldaan, voor er volledig gebruik kan worden gemaakt van bellen en internetten in het buitenland.

Bij jou is dit nog niet het geval geweest, dus vandaar dat je in het buitenland geen gebruik kon maken van het netwerk. Volgende keer lukt dat dus gewoon wél! 😉

Reageer