Beantwoord

Internet EU in Spanje

• 24 juni 2017
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Ik kan niet meer op internet sedert 13 juni. Heb nochtans eu abonnement. Moet reeds data bijkopen. Zit in Spanje. Volgens mijn factuur van juni nochtans juist
icon

Beste antwoord door David 25 juni 2017, 12:41

Hey Alve2003,

In ons systeem zie ik dat je inderdaad een Altijd EU Internet bundel hebt, maar deze is al in het geheel verbruikt. Er was dus een nieuwe bundel/aanvuller nodig om verder te kunnen internetten in Spanje. Ik zie dat je dit ondertussen ook hebt gedaan en dat deze ook gebruikt worden. Dit lijkt dus toch helemaal goed te gaan! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Alve2003,

In ons systeem zie ik dat je inderdaad een Altijd EU Internet bundel hebt, maar deze is al in het geheel verbruikt. Er was dus een nieuwe bundel/aanvuller nodig om verder te kunnen internetten in Spanje. Ik zie dat je dit ondertussen ook hebt gedaan en dat deze ook gebruikt worden. Dit lijkt dus toch helemaal goed te gaan! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Ik kan nog steeds niet op internet in eu. Mijn data is niet bijgewerkt. Ik moet steeds bijkopen. Dit kan niet verbruikt zijn. Hoe zit het met de nieuwe regeling vanaf 15 juni?. Ik heb gezien dat mijn factuur reeds is aangepast
Mijn data werd niet bijgewerkt op 13 juni. Daarom is het blijkbaar opgebruikt wat niet kan. Is nog steeds niet bijgewerkt en moet altijd bijkopen. Kunnen jullie het probleem oplossen
Reputatie 4
Hoi Alve2003,

Goed dat je dit aankaart bij ons!

In welk land ben je op dit moment? Je hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement met Altijd EU Internet, waarmee je elke maand 1 GB kan gebruiken in de EU. Als die MB's op zijn kan je aanvullers kopen om online te blijven. Op de 13e van de maand krijg je altijd jouw nieuwe tegoed. Dus op 13 juni heb je weer 1 GB gekregen om te gebruiken in de EU. En ik zie dat je op 23 juni de eerste MB-aanvuller hebt aangeschaft. Waar gebruik je internet voor? Soms kan het meer data verbruiken dan je denkt namelijk.

De nieuwe regulering is uiteraard ook van toepassing op jou. Het betekent dat je vanaf 13 juni €7.50 korting krijgt op de Altijd EU Internetbundel, zodat je niet teveel betaalt voor de extra voordelen van de bundel. Daarnaast breiden we de bundel uit met Nederland. Met Altijd EU Europa kun je vanaf 13 juni 1 GB extra gebruiken in NL, zone EU én Zwitserland. In ons algemene topic kan je alle informatie vinden hierover.

We horen graag van je! 🙂
Ik kan het antwoord door jullie niét zien. Kan niet op inloggen. Het probleem blijft het zelfde. Geen data. Data is blijkbaar verdwenen. Hoe zit het met de regeling vanaf 15 juni?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alve2003,

Zoals je kunt zien heeft Müberra jou al antwoord gegeven hierboven. Jouw huidige Altijd EU bundel is op en op 13 juli ontvang je weer nieuw tegoed. Je betaalt sinds 13 juni ook nog maar €7,50 voor de bundel. Ik zie dat je momenteel een actieve MB-aanvuller hebt en dat je al een aantal MB's hebt verbruikt. Je geeft aan dat je Spanje bent. Met welk netwerk ben je verbonden? Je zou met Orange, Xfera ( Yoigo) en Movistar goed bereik moeten hebben. Zou je eens met een van deze netwerken verbinding kunnen maken?

Ik hoor graag of je dan wel een goede data verbinding hebt.

Reageer