Beantwoord

Internet Europa '11

  • 22 mei 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Hey hallo T-mobile,

* Ik was een poosje terug via drielandenpunt in Duitsland en België geweest en ik kon niet internetten in het Buitenland, terwijl ik Internet Europa'11 bundel heb. Ik heb in de instellingen in mijn acount geen blokkade aan staan. Ik ben alleen vergeten om uitgaand te bellen te proberen in het Buitenland.
Zou U kunnen kijken of er een blokkade aan staat in jullie systeem svp? Ik betaal altijd netjes op tijd mijn facturen.

* Ik heb onbeperkt internet en internet Europa'11 vervalt dan de internet Europa'11 per 15 juni en kan ik dan met onbeperkt internet in Europa internetten per 15 juni en wordt mijn abbonement in prijs verlaagd per 15 juni?

Dank U Wel en Fijne Dag
icon

Beste antwoord door Muberra 23 mei 2017, 12:03

Hoi Welpgids,

Dat doe ik graag voor je! :D

In het systeem zijn geen blokkades actief, dus daar kan het niet aan liggen. Je betaalt ook altijd netjes jouw facturen, dus dat is geweldig! Het zou te maken kunnen hebben met het netwerk van het land waar je op dat moment was. Het kan dat er misschien sprake was van een storing. Of het kan aan de instellingen van jouw telefoon liggen. Soms kan het voorkomen dat er na een automatische update de instellingen veranderen zonder dat je het doorhebt. Dus voor de volgende keer zou ik goed kijken of je dataroaming aan hebt staan in jouw telefoon. Als dat allemaal klopt en je hebt nog steeds geen internet dan kan je handmatig een netwerk selecteren. Dan zoekt je telefoon handmatig naar een netwerk en daardoor kan je opnieuw verbinding maken. Hier kun je vinden hoe je handmatig een netwerk kunt selecteren.

Wat er precies met jouw abonnement gaat gebeuren na 15 juni zal heel binnenkort duidelijk gaan worden. Daar kan ik nu nog geen uitspraken over doen omdat het verschilt per abonnement en jij hebt een wat ouder abonnement. Begin juni zul je er bericht over krijgen van ons, dus daar hoef je zelf niks voor te doen. Dan weet je precies wat de wijziging gaat betekenen voor jouw abonnement.

Je kunt ook natuurlijk jouw abonnement verlengen, in het systeem zie ik dat je dat al mag vanaf 2013. Onze nieuwe actie Unlimited Madness is gisteren begonnen en zit boordevol leuke kortingen op onze abonnementen en toestellen. Altijd leuk om even naar te kijken.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan staan wij voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Welpgids,

Dat doe ik graag voor je! :D

In het systeem zijn geen blokkades actief, dus daar kan het niet aan liggen. Je betaalt ook altijd netjes jouw facturen, dus dat is geweldig! Het zou te maken kunnen hebben met het netwerk van het land waar je op dat moment was. Het kan dat er misschien sprake was van een storing. Of het kan aan de instellingen van jouw telefoon liggen. Soms kan het voorkomen dat er na een automatische update de instellingen veranderen zonder dat je het doorhebt. Dus voor de volgende keer zou ik goed kijken of je dataroaming aan hebt staan in jouw telefoon. Als dat allemaal klopt en je hebt nog steeds geen internet dan kan je handmatig een netwerk selecteren. Dan zoekt je telefoon handmatig naar een netwerk en daardoor kan je opnieuw verbinding maken. Hier kun je vinden hoe je handmatig een netwerk kunt selecteren.

Wat er precies met jouw abonnement gaat gebeuren na 15 juni zal heel binnenkort duidelijk gaan worden. Daar kan ik nu nog geen uitspraken over doen omdat het verschilt per abonnement en jij hebt een wat ouder abonnement. Begin juni zul je er bericht over krijgen van ons, dus daar hoef je zelf niks voor te doen. Dan weet je precies wat de wijziging gaat betekenen voor jouw abonnement.

Je kunt ook natuurlijk jouw abonnement verlengen, in het systeem zie ik dat je dat al mag vanaf 2013. Onze nieuwe actie Unlimited Madness is gisteren begonnen en zit boordevol leuke kortingen op onze abonnementen en toestellen. Altijd leuk om even naar te kijken.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan staan wij voor je klaar!

Reageer