Beantwoord

Internet Europa

• 4 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Beste lezer,

De bundel 'Interet Europa' heb ik zojuist toegevoegd via de My T-mobile app. Dit kostte 14,99 voor een maand en dan kreeg ik tot 500 mb snel internet, wat mij een acceptabel tarief leek. Morgen ga ik 10 dagen op vakantie. Tot mijn grote schrik vertelde vervolgens een maat van me dat deze bundel vast toegevoegd wordt aan m'n abonnement. Dit kan toch niet waar zijn!? Ik kom slechts 1 maal per jaar in het buitenland. Mijn abonnement loopt (denk ik) nog ruim een jaar! Dan zou mij 10 daagjes internet (15 euro x 12 maanden) € 180,- kosten. 180 EURO !! Dit zal niet de bedoeling zijn lijkt mij? Graag een reactie.

Bij voorbaat dank,

Sven Versleijen
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 4 augustus 2014, 21:59

Hallo @Sven Versleijen

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Er kan wel eens wat misgaan..
Echter wordt het wel goed aangeven.
Misschien heb je er over heen gelezen?
''Onbezorgd online in Europa, voor een vast bedrag per maand, de rest van je contract.''

Je kunt het beste even morgen naar de T-Mobile Klantenservice bellen:
0624001200.

Groetjes Leroy,
Bekijk origineel

7 reacties

Ter aanvulling:

Op de My T-mobile app staat niets (of erg verstopt) aangegeven dat dit een bundel is tot aan het einde van m'n abonnent is. Dit vind ik erg misleidend, indien hiervan toch sprake blijkt te zijn.
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Sven Versleijen

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Er kan wel eens wat misgaan..
Echter wordt het wel goed aangeven.
Misschien heb je er over heen gelezen?
''Onbezorgd online in Europa, voor een vast bedrag per maand, de rest van je contract.''

Je kunt het beste even morgen naar de T-Mobile Klantenservice bellen:
0624001200.

Groetjes Leroy,
Reputatie 4
Ter aanvulling:

Op de My T-mobile app staat niets (of erg verstopt) aangegeven dat dit een bundel is tot aan het einde van m'n abonnent is. Dit vind ik erg misleidend, indien hiervan toch sprake blijkt te zijn.

Het staat er toch echt heel duidelijk!
Bedankt voor jullie reacties. Schrik hier toch wel van! Heb dit inderdaad volledig over het hoofd gezien. Ik dacht ik slide hem aan zodra ik op vakantie ben, en zodra ik thuiskom kan ik hem weer uit sliden. Helaas is dit niet mogelijk 😞 Ik zal zeker even opbellen, want mijn ervaring met t-mobile is verder zeker positief.
Bedankt voor jullie reacties. Schrik hier toch wel van! Heb dit inderdaad volledig over het hoofd gezien. Ik dacht ik slide hem aan zodra ik op vakantie ben, en zodra ik thuiskom kan ik hem weer uit sliden. Helaas is dit niet mogelijk 😞 Ik zal zeker even opbellen, want mijn ervaring met t-mobile is verder zeker positief.

Omdat je het onlangs hebt toegevoegd en het nog niet hebt gebruikt in het buitenland kan ik het nog voor je verwijderen zodat je gebruik kan maken van een Travel&Surf pas. Stuur me een privébericht met je 06-nummer en de link van dit topic, dan maak ik het direct voor je in orde. Alvast een fijne vakantie! 🙂

Omdat je het onlangs hebt toegevoegd en het nog niet hebt gebruikt in het buitenland kan ik het nog voor je verwijderen zodat je gebruik kan maken van een Travel&Surf pas. Stuur me een privébericht met je 06-nummer en de link van dit topic, dan maak ik het direct voor je in orde. Alvast een fijne vakantie! :-)

Bedankt voor uw reactie! Ben zojuist geland. Het lukt me echter niet om een privébericht te versturen. Zou u me dit uit kunnen leggen?

Bedankt,

Sven
Reputatie 6
Badge +13
@Sven Versleijen

Je klikt op Harvey's forumnaam.
Dan staat daar links boven in een foto, daaronder staat volg en privébericht.
Als je op privébericht drukt dan kun je het bericht sturen. 😉

Groetjes Leroy,

Reageer