Beantwoord

Internet Europa

• 13 februari 2016
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 2
Ik gebruik al een paar jaar Internet Europa voor gebruik in het buitenland. De bundel kost € 14,99 per maand en daarvoor krijg je 1 Gb per maand en als de bundel is verbruikt ging de snelheid omlaag naar 64kb/sec. Daarmee kon ik nog wel whatsappen en mijn mail uitlezen. Tot mijn verbazing houdt sinds dit jaar internet Europa volledig op na verbruik van de 1 Gb, dus blijft er geen 64kb/sec over en kan ik dan niet meer whatsappen en mijn mail uitlezen. Je kunt dan nog wel hele dure Mb's aanvullen.
Weet iemand van T-mobile of een klant van T-Mobile waarom deze goede voorziening is gewijzigd ?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 februari 2016, 14:29

Hi Carel079,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je hier je vraag stelt en om duidelijkheid vraagt. Bij onze Internet EU bundel kon je inderdaad voor 500MB internetten en bij verbruik gebruik maken van onze basis snelheid (64kb/sec.). Deze bundel is inmiddels vervangen door onze Altijd Internet EU bundel waarbij je voor €14,99 een bundel van 1GB krijgt. Dat betekent dus dat je voor dezelde prijs langer gebruik kan maken van snelle internet. Bij verbruik kun je een MB-verdeler kopen en zo blijf je altijd online met snelle internet.

Onze oude Internet EU bundel kan alleen nog gebruikt worden door klanten die deze nog in hun abonnement hebben zitten. Ik zie dat jij geen Internet EU bundel hebt en dus kun je hier geen gebruik meer van maken. Je kan er wel voor kiezen om Altijd EU Internet te activeren of mocht je voor een kortere tijd weg gaan dan kun je een Travel & Surf pas activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Ik wil hieraan nog toevoegen dat de Travel en Surf bundel voor 14 dagen, kosten € 24,99 met 1 Gb wel na verbruik van 1 Gb de internetverbinding blijft op een snelheid van 64kb/sec. Maar ja, als je langere tijd in het buitenland zit, wordt dat een kostbare zaak !
Reputatie 5
Bij Internet Europa krijg je 500 MB en als dat op is, kun je op lage snelheid kosteloos blijven internetten. Ben je misschien overgestapt naar Altijd EU internet? Want daarbij krijg je 1 GB en kun je daarna alleen blijven internetten als je een MB aanvuller koopt.
Reputatie 2
Ik heb gisteren de klantenservice van T-Mobile gebeld en daar is de dame die ik aan de lijn had intern gaan checken hoe het zit. Na verbruik van de bundel Internet Europa stopt het internet, dus resteert geen 64kb/sec.
Reputatie 2
Op de website van T-Mobile is "Internet Europa" (met inderdaad 500Mb per maand) voor €14,99 per maand niet meer terug te vinden. Ik vind voor Europa nog alleen de bundel "Altijd EU Internet" met 1 Gb per maand voor € 14,99 per maand. Alleen het woord ALTIJD bij deze bundel is begriegelijk, omdat na het verbruik van 1 Gb er geen internetverbinding meer is. Wat mij betreft houdt ik mij aanbevolen voor de verdwenen Internet Europa bundel, waarbij ik wel ALTIJD EU INTERNET had voor € 14,99 per maand.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carel079,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je hier je vraag stelt en om duidelijkheid vraagt. Bij onze Internet EU bundel kon je inderdaad voor 500MB internetten en bij verbruik gebruik maken van onze basis snelheid (64kb/sec.). Deze bundel is inmiddels vervangen door onze Altijd Internet EU bundel waarbij je voor €14,99 een bundel van 1GB krijgt. Dat betekent dus dat je voor dezelde prijs langer gebruik kan maken van snelle internet. Bij verbruik kun je een MB-verdeler kopen en zo blijf je altijd online met snelle internet.

Onze oude Internet EU bundel kan alleen nog gebruikt worden door klanten die deze nog in hun abonnement hebben zitten. Ik zie dat jij geen Internet EU bundel hebt en dus kun je hier geen gebruik meer van maken. Je kan er wel voor kiezen om Altijd EU Internet te activeren of mocht je voor een kortere tijd weg gaan dan kun je een Travel & Surf pas activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Begrijp ik het goed dat ik met altijd internet eu ook de MB-verdeler kan gebruiken, dus met iphone en ipad in het buitenland mijn 1000 MB kan verdelen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Frank,

Welkom op ons Forum! :)

Dat begrijp je helemaal goed! Je kunt je bundels voor het buitenland en Travel & Surf-passen ook verdelen met de MB-verdeler. In de FAQ over de MB-verdeler kun je dit ook teruglezen.

Als je hier nog verdere vragen over hebt horen we dat graag van je!

Reageer