Beantwoord

Internet europa

• 15 juli 2016
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Als ik internet wil voor Europa kan ik de 14,99 bij m'n maandelijks bundel toevoegen, kan ik deze er dan ook weer afhalen de volgende maand?
icon

Beste antwoord door KoenM 16 juli 2016, 03:32

Als ik internet wil voor Europa kan ik de 14,99 bij m'n maandelijks bundel toevoegen, kan ik deze er dan ook weer afhalen de volgende maand?

Hoi Sas,

Welkom op het forum!

De Internet Europa is een vaste bundel. Deze geldt voor de gehele contractperiode. Het antwoord op je vraag is dus; Nee, je kunt hem niet volgende maand weer uitzetten.

Je weet dat je nu ook tot 250Mb uit je eigen bundel in de EU kunt gebruiken?

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi Sas,

Welkom op het forum!

De Internet Europa is een vaste bundel. Deze geldt voor de gehele contractperiode. Het antwoord op je vraag is dus; Nee, je kunt hem niet volgende maand weer uitzetten.

Je weet dat je nu ook tot 250Mb uit je eigen bundel in de EU kunt gebruiken?

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hey Koen! Thanks voor je bericht!! Nee wist ik niet. Kan ik dan alleen de roaming aanzetten? Tot nu toe krijg ik t bericht dat ik er voor moet betalen...alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sas!

Nogmaals van harte welkom op het forum. 🙂 Ben je lekker in het buitenland of ga je binnenkort? Weet je al waarheen?

Goed dat je dit eerst voor de zekerheid bij ons navraagt. Ik zie dat KoenM je inmiddels van een duidelijk antwoord heeft voorzien. Zoals hij aangaf kan je 'tot' 2GB in het buitenland internetten uit je Nederlandse internet bundel. Dit is afhankelijk van de internet bundel die je in Nederland hebt.

In het systeem zie ik dat je geen internet bundel hebt, hierdoor kan je in het buitenland geen MB's gebruiken uit je Nederlandse bundel. Om toch MB's tot je beschikking te krijgen kan je ook een Travel & Surf pas aanschaffen.

Alle informatie over het verbinden met één van de netwerken in het buitenland vind je in dit topic. Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord en anders horen we graag van je Sas!

Reageer