Beantwoord

internet Europa bundel

• 24 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik heb de internet europa bundel in de vakantie kunnen opzeggen. Dat was keurig geregeld, nog dank daarvoor. Ik heb op 17 juli ook via de mail een bevestiging gekregen ( zie bijlage ) . De bundel zou nog een maand doorlopen, dat was een fijne bijkomstigheid. een maand later dan 17 juli is in mijn ogen 17 augustus... Nu krijg ik de rekening waarop staat dat ik 10-7 t/m 09-08 10,79 moet betalen en dat ik van 10-08 t/m 09-09 12,39 euro ,moet betalen ? In september zou de bundel al niet meer actief moeten zijn en daarnaast ben ik meer dan 15 euro kwijt? Wie kan mij dit duidelijk en goed uitleggen ?...
icon

Beste antwoord door Bram 25 augustus 2014, 14:08

Hoi Butter,

je bundel wordt elke maand op de 10de opgemaakt. Je Internet Europa bundel is 3 dagen nadat deze is opgemaakt uitgezet. Daarom zie je dit niet terug op deze factuur. Daarbij is Internet Europa op 14 juli aangezet en zou dan aflopen op de 13de wat ook zo is in dit geval. Je krijgt de aankomende factuur de kosten terug van 14 augustus tot en met 9 september.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Butter,

je bundel wordt elke maand op de 10de opgemaakt. Je Internet Europa bundel is 3 dagen nadat deze is opgemaakt uitgezet. Daarom zie je dit niet terug op deze factuur. Daarbij is Internet Europa op 14 juli aangezet en zou dan aflopen op de 13de wat ook zo is in dit geval. Je krijgt de aankomende factuur de kosten terug van 14 augustus tot en met 9 september.

Reageer