Beantwoord

Internet Europa Bundel

• 21 januari 2016
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Ik heb zojuist een Internet Europa Bundel afgesloten met de veronderstelling dat alles maandelijks opzegbaar was (dit werd ook vermeld in de fysieke winkel). Echter kom ik er nu achter dat deze niet direct op te zeggen is. Zouden jullie de bundle kunnen aflopen na 30 dagen of om kunnen zetten naar de M pas? Verder zal ik namelijk niet gebruik maken van deze bundel.
icon

Beste antwoord door Amy 24 januari 2016, 12:27

Hey Rlakin,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je jouw vraag over deze bundel stelt.

Je hebt inderdaad de Internet Europa bundel aangezet. Deze bundel is een vaste bundel die doorloopt tot het einde van je contract. Omdat je aangeeft dat je verkeerd geïnformeerd bent in de T-Shop en omdat fouten gemaakt kunnen worden heb ik bij hoge uitzondering de bundel per direct voor je verwijderd. Je kunt nu zelf, zodra je in het buitenland bent een Travel & Surf-pas aanzetten.

Ik hoop dat ik je naar tevredenheid geholpen heb! Als je nog vragen hebt, let me know! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rlakin,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je jouw vraag over deze bundel stelt.

Je hebt inderdaad de Internet Europa bundel aangezet. Deze bundel is een vaste bundel die doorloopt tot het einde van je contract. Omdat je aangeeft dat je verkeerd geïnformeerd bent in de T-Shop en omdat fouten gemaakt kunnen worden heb ik bij hoge uitzondering de bundel per direct voor je verwijderd. Je kunt nu zelf, zodra je in het buitenland bent een Travel & Surf-pas aanzetten.

Ik hoop dat ik je naar tevredenheid geholpen heb! Als je nog vragen hebt, let me know! 😉

Reageer