Beantwoord

Internet Europa bundel en tegoed gebruiken

• 17 maart 2015
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 10 reacties
Ik heb nog altijd een Flex Zakelijk '11 abonnement waarbij voor zover ik weet alles uit de bundel wordt betaald. Ook heb ik een Internet Europa bundel van 500MB per maand. Inmiddels heb ik in 4 jaar een behoorlijk bel- en datategoed van €200 opgebouwd. Voordat ik mijn abonnement omzet in Sim Only, zou ik dit beltegoed nog wel (deels) willen opgebruiken 🙂 . Binnenkort ga ik een paar weken naar het buitenland, en ik vraag me af of het mogelijk is om het opgebouwde tegoed van € 200 te gebruiken voor datagebruik in het buitenland als ik mijn 500 MB van Internet Europa heb opgebruikt. Als de Internet Europa bundel verbruikt is, word je teruggezet naar lage snelheid, maar ik zou het opgebouwde tegoed dus willen gebruiken voor snel internet. Volgens mijn berekening is € 200 goed voor 800 MB data in Europa (€200 : € 0,25 per MB=800 MB) . Is dat mogelijk en hoe gaat dat in zijn werk?
icon

Beste antwoord door DavidK 19 maart 2015, 14:32

Hey Prijk,

Goed dat je hier even naar informeert, zonde van je tegoed anders!

Wat ik heb gedaan is je Internet Europa '11 uit- en Travel & Surf aangezet. Hierdoor kun je jouw opgespaarde tegoed in het buitenland gebruiken om Travel & Surf bundels aan te schaffen. Op die manier kun je dit tegoed mooi op maken aan internetten over de grens! :)

Ik hoop dat ik je zo een goede oplossing heb kunnen bieden en wens je alvast een fijne reis! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Prijk,

Goed dat je hier even naar informeert, zonde van je tegoed anders!

Wat ik heb gedaan is je Internet Europa '11 uit- en Travel & Surf aangezet. Hierdoor kun je jouw opgespaarde tegoed in het buitenland gebruiken om Travel & Surf bundels aan te schaffen. Op die manier kun je dit tegoed mooi op maken aan internetten over de grens! :)

Ik hoop dat ik je zo een goede oplossing heb kunnen bieden en wens je alvast een fijne reis! 😃
Hartelijk dank, David, dat lijkt me een prima oplossing!

Reageer