Beantwoord

Internet Europa in Kopenhagen

• 31 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Zowel vorige week woensdag als vandaag krijg ik, ondanks het feit dat ik de internet bundel europa heb, in Kopenhagen bij het openen van een webpagina de travel en surf pagina te zien met de mededeling dat er op deze locatie geen passen beschikbaar zijn. Zal best kunnen, maar die heb ik ook niet nodig! Wat is dit voor een onzin?

icon

Beste antwoord door Amy 2 september 2015, 16:03

Hey 2xdutch,

Je hebt inderdaad de Internet Europa bundel gewoon aan staan. Het zou gewoon moet werken Heel vreemd dat je de Travel & Surf-melding krijgt! :S Ik zie wel dat je verbinding hebt met 3G. Werkt dit niet naar behoren? Krijg je geen verbinding als je een url intypt? In dat geval wil ik je toch adviseren eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Het kan namelijk zijn dat de dekking op Telia momenteel niet stabiel is.

Verder zijn er een heleboel manieren om je vraag te stellen! Mocht je snel geholpen willen worden dan kun je ook altijd via Facebook of Twitter een bericht naar ons sturen!

Laat je weten of het gelukt is om gebruik te maken van het mobiele netwerk daar?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hallo 2xdutch,

Heb je de actie die voorgesteld wordt al geprobeerd? Dus overschakelen op een ander netwerk? Probeer Hutchinson 3G eens, daar Telenor en TDC geen 3G/4G aanbieden tijdens roamen.

Succes!
Nee. Ten eerste is het netwerk waarop ik zit Telia. Ik ga er van uit dat dat de roaming partner van T-Mobile is, hij wordt automatisch geselecteerd. Ten tweede heeft het zo al maanden automatisch gewerkt. En vanmorgen trouwens ook weer. Er moet dus een probleem in het netwerk van T-Mobile of een van haar partners zijn geweest waardoor dt probleem wordt veroorzaakt.

Overigens, het feit dat je een probleem alleen via een openbaar forum kan melden, of 10 dagen moet wachten op een antwoord op een mail, als je die link online al kung vinden is wel een heel povere vorm van klantenservice.:@
Reputatie 7
Badge +15
Hey 2xdutch,

Je hebt inderdaad de Internet Europa bundel gewoon aan staan. Het zou gewoon moet werken Heel vreemd dat je de Travel & Surf-melding krijgt! :S Ik zie wel dat je verbinding hebt met 3G. Werkt dit niet naar behoren? Krijg je geen verbinding als je een url intypt? In dat geval wil ik je toch adviseren eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Het kan namelijk zijn dat de dekking op Telia momenteel niet stabiel is.

Verder zijn er een heleboel manieren om je vraag te stellen! Mocht je snel geholpen willen worden dan kun je ook altijd via Facebook of Twitter een bericht naar ons sturen!

Laat je weten of het gelukt is om gebruik te maken van het mobiele netwerk daar?

Reageer