Beantwoord

Internet Europa in Kroatië?

• 25 juni 2014
  • 9 reacties
  • 270 Bekeken

Hoi. Ik ga op vakantie naar Kroatië. Kunnen jullie mij vertellen of Kroatië inmiddels in de internet Europabundel zit?
icon

Beste antwoord door Tom 30 juni 2014, 10:09

Bedankt voor jullie feedback, dit is erg waardevol voor ons!

Ik zet het meteen door naar onze content managers van de T-Mobile website zodat dit wordt aangepast. Mochten er verder nog vragen zijn dan weten jullie ons te vinden. 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

@ nicolines123

Ik kan je hier een kort en krachtig antwoord op geven.. Kroatië is sinds 1 juli 2013 toegetreden tot de EU en valt vanaf die datum dus binnen Zone 1. Je kunt jouw Internet Europa bundel daar dan ook zonder problemen gebruiken! 😉
Kroatië is inderdaad sinds 1 juli 2013 toegetreden tot de EU. Dat is ongeveer 1 jaar geleden.

Toch zie ik bij Travel & Surf dat in Zone 1 Kroatië apart genoemd wordt en niet als EU-land gezien wordt.

Wat is daar de reden van? Blijft dit zo?
Reputatie 6
Badge +13
@Cassini

Bij de weekpas staat wel dat Kroatië tot de EU behoord.
Ik denk dat het een foutje is op de website.
Maar als @WillemE zegt dat je de Internet Europa bundel zonder problemen kunt gebruiken, dan kun je het ook zonder problemen gebruiken. Dus geen overige kosten voor internet. 😉

Groetjes Leroy,
Ik vermoed inderdaad ook dat men vergeten is de website bij te werken na de toetreding van Kroatië tot de EU. Toch raar dat dit na een jaar nog niet gezien is.

Voor Travel & Surf maakt het niets uit: Kroatië zit toch al in zone 1, net als Zwitserland, Noorwegen en IJsland.
Reputatie 5
Bedankt voor jullie feedback, dit is erg waardevol voor ons!

Ik zet het meteen door naar onze content managers van de T-Mobile website zodat dit wordt aangepast. Mochten er verder nog vragen zijn dan weten jullie ons te vinden. 🙂
Vandaag is zijn de Travel & Surf bundels aangepast. Ook is de website aangepast. Als ik naar Kroatië kijk zie ik op de landkaart dat Kroatië in zone 2 geplaatst is, terwijl de tekst zone 1 aangeeft.

@Tom: de tekst is correct nu, maar wil je je content managers ook vragen de bijbehorende landkaart bij te werken?
Tom, je geeft aan dat feedback van klanten erg belangrijk is voor T-Mobile. Ik heb echter na 25 dagen nog geen reactie gekregen op mijn bovenstaande vraag. Op de landkaart bevindt Kroatië zich nog steeds in zone 2.

Ik krijg het gevoel dat onze feedback toch niet zo belangrijk is als gezegd wordt.
Reputatie 3
Hoi Cassini,

Wat vreemd dat je nog niet eerder een reactie hebt ontvangen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten om een antwoord. Ik heb jouw melding doorgestuurd naar een contentmanager zodat dit aangepast kan worden.
Hoi Jordy, ik vind het ook vreemd. Je hebt jouw bovenstaande melding ruim 2 maanden geleden gedaan en wederom is er geen reactie.

Reageer