Beantwoord

Internet europa maand abbo

Vandaag 22 juni Europa internet maand abbo geactiveerd voor € 14,99 nu blijkt dit nog maar 8 dagen geldig te zijn. Dat kan toch niet waar zijn!!! Had eerst 0,54 per MB maar die sprong van 0,02 na 5 appjes ineens naar € 1,76 dus snel gestopt! Volgens mij kloppen mijn facturen ook helemaal niet: heb een abbo afgesloten voor 28 € per maand en betaal ondertussen 38€ !!! Wat klopt er allemaal niet?
icon

Beste antwoord door Tom 17 juli 2014, 16:40

@antenwintjens ik begrijp de situatie. Ik zal de bundel beëindigen per 22.08 je hebt dan 2 x 15 euro voor deze bundel betaald wat gelijkstaat aan twee Travel & Surf weekpassen. Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geholpen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

10 reacties

Je bundel loopt gelijk met je maandbundel, die loopt ook 8 dagen? Je betaalt ook niet de hele maand maar alleen die 8 dagen naar rato.

De overige kosten worden weergegeven omdat de nieuwe bundel nog niet in het systeem is verwerkt, dit kan tot 24 uur duren. De belstatus geeft ook maar een indicatie en kosten zijn pas definitief als ze op een factuur staatn.

Op de factuurvraag zal een moderator uitsluitsel moeten geven, die kan ik als medeklant niet inzien..
@ antenwintjens

Ik zie inderdaad dat je de Internet Europa bundel hebt geactiveerd. Even een correctie: deze bundel loopt niet gelijk met je maandbundel, maar je ontvangt voortaan altijd op de 1e van de maand je volledige tegoed van 500 MB - vandaar dat je dit vermeld ziet staan.

Ik zie dat je gebruikt maakt van een Voordeelpakket met 750 MB en 500 minuten. De normale kosten bedragen daarvan €51, maar jij ontvangt daarop nog kortingen. Je maandkosten komen daardoor uit op €35 per maand, mits je geen overige kosten maakt. Staat op de bevestiging van je contract iets anders? Dan horen wij dat namelijk graag!
Vandaag arriveer ik weer in Nederland. Stopt de europapas dan vanzelf ? Ik zie nergens hoe ik deze stop kan zetten...
Reputatie 3
@ antenwintjens

De Internet Europa bundel loopt gelijkt met je abonnement. Dit betekent dat deze doorloopt tot het einde van je contract.
Nog twee jaar!!!!??? Dat hoop ik toch niet zeg... Ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet gebruik???
Reputatie 3
@ antenwintjens

De Internet Europa voordeelbundel wordt bij aanschaf gekoppeld aan de looptijd van je contract. jouw huidige contract loopt tot maart 2016. op de tarievenpagina vind je alle voorwaarden behorende bij de Internet Europa voordeelbundel. Daarnaast staat dit ook vermeldt bij de aanschaf van de bundel.
Dat heb ik dan helemaal verkeerd begrepen!!! Het probleem was dat de Travel & Surf niet werkte en per MB kopen liep heeel snel op. We zaten net in het buitenland toen we vervelend nieuws kregen en via whatsapp op de hoogte wilde blijven omdat we niet terug konden en heb ik heel wanhopig e.e.a. geprobeerd, zoals de Travel & Surf en per MB betalen. Nu blijkt dus dat ik er gewoon nog twee jaar voor moet betalen... Ik begreep in de wanhoop eigenlijk dat je dat ook weer uit kon zetten. Is hier niets aan te doen, ik ben hooguit één maal per jaar in het buitenland:-(
Reputatie 5
@antenwintjens ik begrijp de situatie. Ik zal de bundel beëindigen per 22.08 je hebt dan 2 x 15 euro voor deze bundel betaald wat gelijkstaat aan twee Travel & Surf weekpassen. Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geholpen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Vriendelijk bedankt voor het meedenken! Hier kan ik nog wel mee leven en ik zal in het vervolg beter opletten...
Reputatie 5
Jij bedankt voor je faire feedback!
Ik vind het mooi opgelost van Tom

Reageer