Beantwoord

Internet Europa toevoegen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik verblijf op dit moment veel in het buitenland en ben nu in Frankrijk. Graag zou ik de bundel Internet Europa aan mijn abonnement willen toevoegen. Als ik dat probeer via de My T-Mobile app op mijn iPhone 6 Plus, dan krijg ik steeds de melding dat het toevoegen is mislukt. Doe ik iets verkeerd?
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 7 juli 2015, 13:42

Hey Fdox,

Welkom op ons Forum! :)

Ik weet niet precies waar het fout gaat, maar ik heb de vrijheid genomen om de bundel voor je te activeren! Ik hoop dat dit naar je tevredenheid is? Je kunt dit zelf trouwens via je My T-Mobile doen, maar welke foutmelding kreeg jij?

Als je nog vragen hebt of iets dergelijks, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Fdox,

Welkom op ons Forum! :)

Ik weet niet precies waar het fout gaat, maar ik heb de vrijheid genomen om de bundel voor je te activeren! Ik hoop dat dit naar je tevredenheid is? Je kunt dit zelf trouwens via je My T-Mobile doen, maar welke foutmelding kreeg jij?

Als je nog vragen hebt of iets dergelijks, laat het dan weten!
Vreemd hoor! Je zegt dat je de bundel hebt geactiveerd, maar hij verschijnt niet bij mijn bundels in de My Tmobile app. Als ik m daar zelf wil toeviegdn krijg ik steeds de mdlding: 'Mislukt. Probeer het later nog eens'
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fdox,

Inderdaad vreemd! :S Ik zie dat er blijkbaar iets mis is gegaan waardoor de bundel als nog niet was toegevoegd. We hebben een storing gehad, mogelijk dat het daardoor kwam. Excuus daarvoor! Ik heb Internet Europa nu aangezet en alles gecontroleerd: hij staat echt aan! 🙂 Je kunt dit ook terugvinden op My T-Mobile.

Nog een fijne tijd in Frankrijk en als er nog iets onduidelijk is, trek gerust aan de bel!

Reageer