Beantwoord

Internet Europa uitzetten

Toon eerste reactie

36 reacties

Ook ik ben hier op vakantie ingestonken, op de mobile versie wat niet duidelijk dat je deze niet zo maaar kon op zeggen.. Graag zie ik dit ook gedeactiveerd
Reputatie 6
Hoi Rjwerf,

Allereerst wil ik je welkom heten bij ons op het Forum en bij onze T-Mobile Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was bij de activering van deze bundel dat het om een 'vaste' bundel ging. Ik heb daarom als uitzondering voor je de bundel per direct stopgezet 🙂 Wanneer je nu in het buitenland gebruik wil maken van internet/data kun je gebruik maken van onze Travel & Surf passen.
Is jouw probleem opgelost door mij en ben je goed geholpen? We horen het graag van je 🙂
Beste T-mobile, ik lees met verbazing dit onderwerp op het forum. Ik heb ditzelfde ervaren terwijl ik toch ook regelmatig Travel &surf gebruik. Ik vind het misleidend via de app en mijn abbo loopt nog vier maanden. Eergisteren heb ik mijn abbo verlengd voor een jaar stel samen en komende maandag kan ik ook het nummer van mijn vrouw verlengen. Januari wil ik het abonnement van mijn dochter ook op T-Mobile zetten want KPN is ook niet alles.
Ik ga er dan ook van uit dat jullie ook voor mij de uitzondering maken om het uit te zetten?
Zakelijk heb ik ook T-mobile en ben verantwoordelijk voor 400 abonnementen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Arjacopp,

Goed dat je dit even vraagt! :)

Ik heb dit voor je uitgezet, omdat je aangeeft dat je hier niet goed over bent ingelicht. Vanaf nu kun je dus via Travel & Surf in het buitenland internetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Dank u voor de snelle reactie en actie!

DavidK schreef:

Hey Arjacopp,

Goed dat je dit even vraagt! :)

Ik heb dit voor je uitgezet, omdat je aangeeft dat je hier niet goed over bent ingelicht. Vanaf nu kun je dus via Travel & Surf in het buitenland internetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

Reputatie 7
Badge +20
Hey Arjacopp,

Heel erg graag gedaan hoor! 😃
Goede Dag,

Vandaag heeft mijn vader per ongeluk "Internet Europa" bundel aangezet. Mijn vader dacht dat je dit ook op elke moment kan uitzetten. Na een tijdje zoeken heb ik dit forum thread gevonden en ik zie hier dat het is niet mogelijk om het bundel op elke moment uitzetten, maar in sommige gevallen is er een uitzondering gemaakt. Ik wou graag vragen of zou er ook kunnen een uitzondering voor mijn vader worden gemaakt. Hij was niet volledig geinformeerd dat het kan niet op elke moment uitgezet worden en zijn kennis over Nederlands taal is ook niet goed(hij is een buitenlander). Ik zou het heel erg waarderen als dit bundel zou kunnen uitgezet worden.

Sorry voor problemen en alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey M.M.Bango,

Voor problemen en dergelijken zijn we hier juist! :)

Ik wil hier voor je vader een uitzondering in maken, maar dan heb ik nog wel wat gegevens nodig, aangezien wij alleen jouw gegevens hebben. Zou je in een privébericht het telefoonnummer, de postcode + huisnummer en geboortedatum van je vader willen sturen? Ik pak het dan voor je op!
Beste T-Mobile,

Ik heb aantal weken geleden net mijn oude abonnement omgezet naar een nieuw abonnement van 2 jaar. Echter ben ik er zojuist achter gekomen dat ik de fout gemaakt heb om tijdens mijn vakantie Internet Europa via de T-Mobile App te activeren in plaats van Travel & Surf. Op de mobile versie was mij niet duidelijk dat je deze bundel niet op kon zeggen. Mijn waardering zou heel groot zijn als Internet Europa door jullie uitgezet kan worden, zodat ik niet nog bijna 2 jaar hier aan vast zit. Alvast bedankt.
Hoi T-Mobile,

Tot mijn toch wel grote verbazing lees ik in dit topic dat er voor sommige klanten wel degelijk een uitzondering wordt gemaakt als ze bij het aangaan van de internet Europa bundel niet volledig geïnformeerd waren of begrepen wat de consequenties waren bij het aangaan van de bundel. Hoe is het nu mogelijk dat er klaarblijkelijk wel uitzonderingen mogelijk zijn? Ik hoop dat jullie mij kunnen uitleggen wanneer wel en niet een uitzondering wordt gemaakt of eventueel alsnog mijn situatie/geval kunnen bekijken...
Reputatie 7
Badge +20
Hi jespervdbrand,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Uitzonderingen worden gemaakt op basis van individuele situaties. Als je mij in een privébericht wat meer informatie geeft over jouw situatie dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Ik hoor graag van je. 🙂

Reageer